Ik krijg sinds kort foutmelding “2055”. Kan de koppeling hersteld worden aub ?
In afwachting dat iemand van proximus zelf je morgen kan verder helpen, geef ik je al deze link mee met gelijkaardig probleem
kan je nog via de website inloggen: http://www.proximuscloud.be/
(NB: je kunt die fout 2055 zowel krijgen via de app als via de webversie)
soms moet iemand van proximus je account opnieuw koppelen en is het dan in orde.
Krijg je dit op al je toestellen?
Beste Proximus, de fout 2055 blijft nog steeds ….
TUI: Maandag komen de mensen die van proximus zelf zijn hier terug op het forum.
Beste Proximus, de fout 2055 blijft nog steeds ….
ondervind je dit problem op al je toestellen ?
Inderdaad, kan niet op de website proximuscloud.be op alle toestellen ….overal fout 2055
Gisteren kon ik tijdelijk op proximuscloud.be, enkel op PC, niet op laptop, helaas de pret was van korte duur ….
Hier hetzelfde verhaal account terug gekoppeld, alle foto's kwijt en dan de melding dat mijn 10gb vol was ook al betaal ik extra voor 100gb. Vandaag terug de melding foutcode 2055 troep is het.
Ter info: Soms slaag ik erin om toch in te loggen als ik inlog op http://proximuscloud.be terwijl ik de browser gebruik in privé browsing via toetstcombinatie CTRL SHIFT N
eventueel eens proberen
maandag komen de prox medewerkers hier terug langs
Installeer de browser Brave en probeer nog eens , hier werkt deze browser telkens opnieuw, terwijl chrome en andere browsers die foutmelding geven.
Met Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.
Met Opera en Vivaldi werkt het bij mij ook met FireFox nog niet geprobeerd maar als je toch moest met gelijk welke browser vast lopen probeer altijd dan eens de privé mode van je browser, wat niet wil zeggen dat het bij ieder probleem op die manier opgelost zijn maar heeft mij toch al dikwijls verder geholpen.
Firefox ook geen probleem hier…
Jammer dat ze op de helpdesk dit niet eens vermelden, om eens een andere browser te testen...triestig.
André
Bij het open van mijn gratis 10GB via My Proximus krijg ik steedr foutmelding 2055.Hoe kan die fout die bij veel proximus klanten voorkomt opgelost worden?ikheb op 02/05/2023 gedurende 1uur gebeld met de klantendienst zonder resltaat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.