Skip to main content
Vraag

fibermodem

  • 7 september 2023
  • 5 reacties
  • 107 Bekeken

Hallo , 

 

Na aansluiting van een fiber patchbox SC , flikkert de PAN LED en hebben we op niets van de glasvezels signaal (18 lijnen) . Is het signaal te zwak vanuit buiten .. ?  Of is er een ander probleem ?

 

Alvast bedankt !! 🌞🌞⛱️

5 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 8 september 2023

Anyone ... ? ☹️


Martin
  • 33062 reacties
  • 8 september 2023

Ter info: je bent waarschijnlijk een bizz klant en in dit geval heb je dan geen bizz contact persoon of eventueel bellen naar 080022500. Aangezien het reeds 16u30 nadert denk ik dat de kans klein is dat nog een PX medewerker gaat reageren en zij komen dan pas mandag hier terug langs. 


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 8 september 2023

Hoi, hallo ... 

Neen we zijn geen bizz klant maar particulier . 

De woning/appartement is volledig uitgerust in fiber.

Naast de server en patchkast was enkel nog de main fiber aan te sluiten.

En net daar zit het probleem met de PAN, hij knipperd = signaal te zwak. 

Opgezocht en dit probleem zou zich buiten moeten situeren in een van de kasten op straat ?

 

Kan dit op afstand opgelost worden of moet er een technieker komen ?

 

Thx !! 😉


Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4364 reacties
  • 8 september 2023

= bellen naar 0800 22800 technical support (u zult hier normaal geen reactie meer bekomen voor maandag)


  • Auteur
  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 8 september 2023

Bedankt heren ! 👍👍