Vraag

Fiberboost niet optimaal

  • 13 October 2021
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Ik ben recent overgestapt naar het Flex pack met de Fiberboost optie inbegrepen maar ik zit nu aan 450 mbit/s ipv de 1Gbit/s dat ze zeggen….

Mijn modem is al eens herstart geweest maar het blijft zo...


6 reacties

Er zijn er blijkbaar nog die dit melden en met het zelfde probleem zitten,
daarom in afwachting best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen (vanavond of morgen).  

Reputatie 7
Badge +3

@Jegga 

ik heb een reset op het netwerk (niet op de modem) uitgevoerd. Misschien heb je gemerkt dat je internetverbinding even wegviel. 

Is de snelheid nu verbeterd? 

 

Groeten

Geert

@Jegga

ik heb een reset op het netwerk (niet op de modem) uitgevoerd. Misschien heb je gemerkt dat je internetverbinding even wegviel. 

Is de snelheid nu verbeterd? 

 

Groeten

Geert

Iets beter maar ik zit momenteel aan 550 mbit/s dus niet zoveel verschil eigenlijk.

FYI: morgen pas komen de Prox forummedewerkers terug langs op het forum.

Badge +4

@Jegga

ik heb een reset op het netwerk (niet op de modem) uitgevoerd. Misschien heb je gemerkt dat je internetverbinding even wegviel. 

Is de snelheid nu verbeterd? 

 

Groeten

Geert

Iets beter maar ik zit momenteel aan 550 mbit/s dus niet zoveel verschil eigenlijk.

Is die snelheid gemeten met een UTP kabel aan de modem of draadloos ??

@RedsFan louter ter bijkomzende info:

Er zijn er al verschillende die gemeld hebben dat ze dit voorhebben, zelfs gemeten direct verbonden met een netwerkkabel aan de bbox, dus blijkbaar zit het voor hen dan ergens in het Prox systeem die de cap al dan niet oplegt.

Reageer