Skip to main content

Na een maand wachten op de techniekers die een fiber aansluiting zouden komen installeren bij mij thuis, stonden ze deze morgen voor mijn deur. Ze wisten niet hoe ze de fiberkabel bij mij binnen zouden krijgen. Ik heb zelf voorgesteld hoe ze het zouden kunnen doen, maar dat wilden ze niet.Ze gingen me nog contacteren voor een nieuwe afspraak en zijn vertrokken. Ondertussen hebben ze bij Proximus mijn aanvraag voor abonnement blijkbaar geannuleerd en krijg ik de vraag om de laptop die ik gratis bij het abonnement kreeg terug te sturen. 

Bij de klantendienst kan niemand mij helpen. Ben al vijf keer doorverbonden en vijf de uitleg gegeven. Uiteindelijk hebben ze gewoon niet meer geantwoord.

Ik ben een nieuwe klant die graag internet en TV via de fiber van Proximus wil laten lopen.

Wat kan ik nu doen? 

 

 

Dag @Maarten De Bouw kun je in het klantprofiel hier je gegevens aanvullen, voor nazicht? Groetjes, Heidi


@Maarten De Bouw 

ik heb je bericht via dossier 52027046 doorgestuurd met vraag om op te lossen.

zij zullen je contacteren en verder op de hoogte houden.

groetjes

Tina


@Maarten De Bouw 

dossier is in behandeling genomen en mijn collega gaat je bellen.

groetjes

Tina


Reageer