Hallo ik heb een vraag over fiber als je als je de stopcontact uittrekt als het omweer kun je dan blijven bellen aub ?
MVg
Hallo ik heb een vraag over fiber als je als je de stopcontact uittrekt als het omweer kun je dan blijven bellen aub ?
MVg
Normaal wordt je dan op VoIp gezet, dus moet alles blijven op staan tot en met de bbox.
Of PX ook uitzonderingen kan maken en je TF lijn over koper kan blijven laten werken, dat antwoord moet ik je schuldig blijven, daar kunnen bv de PX medewerkers op antwoorden als ze maandag terug langskomen.
NB: Het is ook zo dat binnen enkele jaren koperlijnen toch gaan verdwijnen.
Wanneer u op fiber aangesloten wordt, dient uw analoog toestel niet meer via de NTP2007 van Proximus maar via een RJ11 poort (groen) op de Bbox3(v+)/internetbox te worden aangesloten
Indien u bij een analoog toestel de elektrische voeding tijdelijk uitschakelt, zal de basistelefoondienst (bellen.& opgebeld worden) via de de Bbox3(v+)/internetbox verzekerd blijven tenzij u ook de elektrische voeding aldaar onderbreekt
P.S.
GSM-antennesites en straatkasten (ROP) beschikken normalerwijze over ingebouwde batterijen om een eventuele stroomuitval van Fluvius enige tijd (tot een paar uur) te overbruggen
eens er fiber in het publieke domein beschikbaar is:
kunt u als nieuwe klant (of bij een technische wijziging bij/voor een bestaande klant) in principe enkel nog op fiber aangesloten worden
wordt het lokale kopernetwerk normalerwijze uiterlijk binnen een termijn van 5 jaar uit gebruik genomen
Ok en bedankt, ik veronderstelde dit inderdaad ook zo, maar je weet maar nooit hé.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.