Skip to main content

Zijn er nog fiberklanten in Deurne zonder internet? Duurt al de hele dag. Telefoontje naar de klantendienst bracht niet veel op.

Router: led wan is rood

Fiberbakje heeft maar twee opgelichte leds, power en ge1.

@EpicBaldwin heb je fiberbakje al eens heropgestart  zie toestellen herstarten → Hoe herstart je toestellen voor internet en tv? | Proximus

moest er niemand meer reageren van het prox forumteam hier dan bel je toch best nog eens naar helpdesk aangezien in het weekend hier niemand van Prox langskomt maar wel kun je in het weekend bellen naar 080022800

Als je natuurlijk te horen krijgt bij het bellen naar de helpdesk dat er problemen zijn in je regio dan wil dit zeggen dat prox er mee bezig is

 


Dag Martin 

Ik heb de router herstart en fiberbakje apart herstart. De medewerker vermoedde een probleem in de regio maar was daar niet zo concreet over. 


Normaal gezien kan er nog iemand van Proximus hier langskomen tot 10uur, hopelijk kunnen ze dan meer info geven ook.


Update: Vandaag kwam er een technieker alles bekijken maar hij kon het niet oplossen. Woensdag komt er een andere ploeg. Wat een klucht. Nog een paar maanden en wij zijn terug weg bij Proximus. Hoe kan een mens nu telewerken...


Reageer