Volgens de website is op mijn adres fiber zowel beschikbaar als niet beschikbaar.

Ik woon op het gelijkvloers van een appartement dat deel uitmaakt van een vereniging van mede-eigenaars. Enige tijd geleden werd hier fiber aangelegd tot in de garages onder de appartementen.
Hoe de kabel gaat binnenkomen zorgt al enige tijd voor wrevel onder de bewoners maar aangezien ik op een gelijkvloers woon is er voor mij geen probleem en kan de kabel op eenvoudige wijze getrokken worden. Het gat is geboord en de trekveer ligt letterlijk klaar vanaf de fiberkastjes tot in de kast waar de aansluiting zou moeten komen.
De syndicus heeft de dienst fiber laten verstaan dat hij goedkeuring geeft voor een installatie langs deze weg. Ik heb dit ook zelf nog eens per mail herhaald, zonder antwoord of enige andere reactie.
Nu kan ik het Proximus niet uitleggen dat we zover staan. Het ene moment is op ons adres fiber niet beschikbaar, het andere moment wel maar is de dienst fiber nog niet op de hoogte van een goedkeuring.
Zo zijn we al enige tijd bezig met telefoneren en chatten op de helpdesk, zonder resultaat.
Ik hoop langs deze weg een medewerker van Proximus te vinden die dit eens ter harte wil nemen en werkelijk naar een oplossing wil zoeken om mij eindelijk aan een fiber installatie te kunnen helpen.
Hopelijk hoor ik van u … tot snel ?