@Pieter Simons
Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dag @Pieter Simons ik heb meer info gevraagd aan de planningsdienst, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi
Dag @Pieter Simons ik heb meer info gevraagd aan de planningsdienst, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi
Dag Heidi,
Is hier al een update over?
Thanks!
Dag @Pieter Simons we zijn de kabel intussen komen herstellen en zullen contact met je opnemen voor een afspraak. Groetjes, Heidi
Dag @Pieter Simons we zijn de kabel intussen komen herstellen en zullen contact met je opnemen voor een afspraak. Groetjes, Heidi
Wohoo! Bedankt voor de informatie Heidi.
In blijde verwachting van een telefoontje!
Groetjes,
Pieter
Dag @Pieter Simons we zijn de kabel intussen komen herstellen en zullen contact met je opnemen voor een afspraak. Groetjes, Heidi
Gisteren zijn ze pas langsgeweest om de kabel te herstellen zo blijkt… ondertussen maar zelf nog eens gebeld naar de klantendienst om afspraak in te plannen. Gisteren iemand aan de lijn die me afspraak gaf op maandag 17 juli in de namiddag. Ik zou zogezegd bevestiging krijgen van afspraak binnen het halfuur. Deze ochtend nog steeds geen bevestiging… Dan maar opnieuw gebeld en klantendienst kon geen enkele afspraak terugvinden in het systeem… De ene belooft dit, de andere belooft dat… maar op het einde is er niets in orde. Ik weet niet meer wat te doen hoor.
@Pieter Simons
we kijken het na, want er zijn ondertussen wel verschillende technici met dit project bezig :-)
we vragen ze zeker de datum te bevestigen.
groeten
Tina
@Pieter Simons
we kijken het na, want er zijn ondertussen wel verschillende technici met dit project bezig :-)
we vragen ze zeker de datum te bevestigen.
groeten
Tina
Dag Tina,
Bedankt om dit te bekijken. Ik vind toch dat iedereen vaag is met zijn antwoorden. Wat directer communiceren zou niet mis zijn en klanten appreciëren dit enorm.
Kan u mij daarom het volgende bevestigen:
- wie hieraan bezig is
- hoelang ze hier al aan bezig zijn
- wat nu effectief het probleem is waar ze al zo lang mee bezig zijn
- op welke dag ze mij zullen opbellen
Bedankt alvast voor die informatie. Een vaste contact persoon zou ideaal zijn, want dit probleem sleept al zo lang aan en heb al meer dan 15 keer het probleem moeten uitleggen aan iemand anders!
Vriendelijke groeten,
Pieter
@Pieter Simons
dat snap ik allemaal!
in dit geval zijn wij , forum moderators, een tussenschakel, maar ik geef je bericht door aan fiber dienst!
ik hoop dat het ter harte wordt genomen :-)
groeten
Tina