Skip to main content

Begin januari zijn wij verhuist en hebben wij ons internet abonnement (Fiber start) laten overzetten op ons nieuw adres. Sindsdien (nu reeds 8 maanden), krijgen wij telkens een additionele 15 euro op onze factuur voor de fiber boost, die wij niet hebben besteld.

Wij hebben via MyProximus reeds de optie uitgeschakeld, maar na minder dan een uur staat de optie opnieuw automatisch geactiveerd. Ook hebben wij al maandelijks met Proximus zelf aan de lijn gehangen om dit te laten annuleren. Eergisteren, heeft één van de medewerkers van Proximus dit opnieuw laten annuleren en hebben wij onderstaande bevestiging per mail ontvangen.

 

Echter staat de optie vandaag opnieuw geactiveerd.

 

Wij zijn het beu om maandelijks (soms uren) aan de telefoon met Proximus te moeten hangen om dit te laten rechtzetten. Wat kunnen wij nog doen om de optie volledig uit te schakelen?

 

Bedankt!

 

Geen reactie

Reageer