Ik heb mijn Flex fiber abonnement per abuis opgezegd in een poging om te veranderen van pack. Blijkbaar kan switchen van pack niet online en werd alles direct geannulleerd.
Ik heb 4 maal contact gehad met de klantendienst.
- Eerste maal: We proberen het annuleren nog ongedaan te maken.
- Tweede maal: Het desactiveren is gebeurd, we doen het nodige om alles opnieuw te activeren. Dit zal binnen de 24u OK zijn.
- Derde maal: U kreeg blijkbaar foutieve info, het heractiveren duurt 2 à 3 dagen.
- Vierde maal (ondertussen 8 dagen later): Sorry meneer, u moet een maand wachten tot er een technieker langs kan komen. We kunnen niet gewoon de lijn heractiveren.
Klantendienst is met andere woorden een rommeltje en weet zelf niet wat ze moeten zeggen. Drie keer bellen en drie keer een ander antwoord. Het kan toch niet dat we nu een maand moeten gaan wachten op een technieker gewoon om de lijn terug te activeren. Alle materiaal is nog aanwezig…
Hopelijk kan er via deze weg iemand die wel weet wat hij doet een serieuze oplossing voorstellen.