Vraag

Fiber aansluiting

  • 21 March 2023
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Beste,

Ik woon in een nieuwbouwwoning waar eind 2021 een nieuw huisnummer voor werd aangemaakt. Omdat de database van Fiberklaar niet up to date was valt ons huis ervantussen voor de aansluiting op het Fibernetwerk; al onze buren zijn aansluitbaar, maar wij niet. De werken voor Fiberklaar vinden momenteel plaats in onze straat en de glasvezelkabel zal onze brievenbus passeren alwaar de wachtbuis reeds ruimte tijd klaar ligt..

Ik nam het afgelopen jaar via verschillende media reeds contact op met Proximus en Fiberklaar (mails, telefoon, sociale media) maar kreeg tot op vandaag nog geen sluitend antwoord of we al dan niet kunnen worden aangesloten. Met de hoop die me nog rest dit bericht hier.

Als zijnota: Fiber was wat mij betreft eigenlijk niet nodig, maar we kunnen niet worden aangesloten op het kopernetwerk dat hier in de straat ligt, gezien dat uitgefaseerd wordt. Onze buren zijn gelukkig vriendelijk genoeg om hun wifi met ons te delen, maar ik zou hen toch graag willen melden dat deze tijdelijk (?) situatie zijn einde nadert.

Bij voorbaat dank


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Giele 

ik heb je bericht doorgestuurd naar Fiberklaar voor nazicht

Hopelijk zullen ze aanpassingen doen en je op de hoogte houden.

Groeten

Tina

Reageer