Fiber aan de gevel, wanneer verdere aansluiting?

  • 2 December 2023
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Beste

Een  jaar geleden werd een fiberkabel aan de gevel bevestigd, maar nog zonder aansluitbakjes en aan beide kanten van de fiber hangt een lusje nog aan de gevel.
Ook zijn er aansluiting putjes geplaats in het voetpad, die voorlopig werden toegesmeten.
nu vroeg ik mij af waarom dit plots lijkt stilgevallen te zijn? Het leek eindelijk vooruit te gaan, maar dan viel het plots weer stil.
Is hier een verdere planning beschikbaar?
Dit in de Edmond laponstraat in Oostende aan de straatkant met de oneven nummers.
Ik ben aan het kijken voor gevelwerken en het zou toch mooi zijn moest de fiber al naar binnen liggen voordat deze werken moeten gebeuren, zodat deze ook proper weggestoken zou zitten.

Aan de overkant van de straat hadden ze dit al een jaar eerder gedaan en direct de aansluitbakjes de dag erna geplaats en kunnen ze ook al fiber afnemen.

 

Alvast bedankt!
 


3 reacties

@sandert 

Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 4
Badge +1

@sandert soms gebeurt dit eens dat ze ene kant van de straat doen en de andere kant nog niet, je ligt misschien net op de scheiding van een werk omgeving waar ze Fiber actief moeten hebben ofzoiets.

ooit zal iedere klant fiber kunnen laten aansluiten, is het niet via Proximus dan is het via Wyre (de telenet optie) of nog een andere, ze schieten al goed op met hun fiber aansluitingen, en ik ervaar een zeer stabiele verbinding komende van telenet en zou niks anders meer willen, maar dit varieert van plaats tot plaats hoe het werkt.

Reputatie 7
Badge +3

@sandert 

Momenteel is de administratie met stad/provincie nog niet in orde om verdere werken te mogen uitvoeren;

De aanvragen / besprekingen lopen nog.

We hopen dat het spoedig in orde komt.

vriendelijke groeten

Tina

Reageer