Beantwoord

FIBER 8

  • 29 November 2023
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 1

We beginnen vier jaar geleden toen trokken ze een leiding voor onze deur gentse steenweg 10 aalst met daarop volgend binnen  de veertien dagen sluiten we je aan . Na meerdere keren te hebben gevraagd wanneer ze nu komen voor fiber kregen we steeds hetzelfde antwoord , de syndicus moet dit goedkeuren na aanvraag was alles reeds ok en ook bij de andere bewoners. Dit was dus vier jaar terug in de tijd .Nu onlangs krijgen we de melding dat ze komen om FIBER binnen te brengen in het appartement gebouw op maandag 27 nov 2023 tot nu toe nog niemand gezien . Tot vandaag een bestelwagen van een firma met fiber buiten opgeplakt doende is hiernaast in Nr12. Wanneer krijg ik eens goed nieuws Wanneer hoelang gaan jullie nog met mijn ****** spelen .

icon

Beste antwoord door DaisyS 7 December 2023, 15:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@onzejan Ik ga vraag het na bij de desbetreffende dienst.Ik  hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Gisteren gestart met het aanleggen van de kabels en verdeeldozen voor FIBER de installateur zegt dat het aansluiten nog drie maand kan duren. Maar bij overmate van ramp zonder internet sinds gisteren omdat onze onderbuur waarschijnlijk onze kabel in de muur heeft doorgesneden.

Dit is vastgesteld  door de vriendelijke technicus van PROXIMUS die ons dus niet kon helpen moeten het nu stellen met de tethering van mijn mobiele diensten maar die zijn niet onbeperkt . En moeten dus de syndicus van dit euvel op de hoogte brengen en dan moet er nieuwe kabel worden aangelegd die binnen enkele maanden niet meer zal worden gebruikt.

Reputatie 7
Badge +3

@onzejan Ik ga iemand van de technische dienst doorgeven voor verder nazicht.Groetjes,Joel.

Reputatie 1

WAT DOEN JULLIE EN WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG . vandaag een nieuwe moeten openen in afspraken na een week nog steeds geen 4G router die ons was beloofd en een zeer onvriendelijk antwoord uit wilrijk ? vorig keer alles beloofd uit Antwerpen . Ik snap het niet meer ik woon toch in AALST ik kreeg zelfs de vraag of ik wel klant was JA en al lang en de rest van de familie ook maar hoelang nog dat weet ik niet meer. Maar ik ben toch niet in de val gelopen om mijn pack te verlengen en dan zou ik een laptop HP krijgen voor 99 euro . Lekker niet dus 

Reputatie 7
Badge +5

@onzejan Ik heb je vraag al beantwoord via je het andere topic. Morgen komt er iemand langs tussen 8.00-12.00 en dit zal nadien ook opgevolgd worden door mijn collega’s.