Vraag

Fiber

  • 22 December 2023
  • 11 reacties
  • 328 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey,

Langs 1 kant van de straat ligt volledig fiber, mijn kant van de straat niks al liggen er wel overal de putjes van proximus. De aannemers zijn al meer dan 1 jaar verdwenen en niemand kan/wil mij zeggen wanneer mijn kant van de straat in orde komt. Graag een reactie van proximus aub.

Betreft Ferdinand Pauwelsstraat te 2180 Ekeren, de oneven nummers geen fiber...de even nummers wel.


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pinophai  Dag volgens de informatie wat we hebben is dit wel zo maar dat de infrastructuurwerken nog niet volledig afgehandeld zijn.

Reputatie 2
Badge

...en wanneer gaan ze dat doen? Na 1 jaar zou dat al wel eens mogen gebeuren. Staat dat al ingepland of is dit gewoon vergeten?

Reputatie 7
Badge +3

@pinophai     einde infrastructuurwerken 31/12/2023. Als alles klaar is zul je wel gecontacteerd worden 

Reputatie 2
Badge

ik ben eens benieuwd maar geloof er niet meer in. Toch dank voor uw antwoord.

Reputatie 2
Badge

31/12/2023 hebben we dus niet gehaald, nog maar 1 jaartje geduld zeker?

Reputatie 6
Badge +2

31/12/2023 hebben we dus niet gehaald, nog maar 1 jaartje geduld zeker?

Geduld is een mooie deugd 😉

Er zijn nog miljoenen mensen in België waar er nog geen fiber ligt. Wees dus blij en voel je geprivilegieerd, dat de fiber er al ligt bij jou in de straat, op enkele maanden zal het nu ook niet aankomen hé ...

Reputatie 2
Badge

31/12/2023 hebben we dus niet gehaald, nog maar 1 jaartje geduld zeker?

Geduld is een mooie deugd 😉

Er zijn nog miljoenen mensen in België waar er nog geen fiber ligt. Wees dus blij en voel je geprivilegieerd, dat de fiber er al ligt bij jou in de straat, op enkele maanden zal het nu ook niet aankomen hé ...

Na bijna 2 jaar wel.

Reputatie 2
Badge

Voor januari zal het ook niet zijn dus, misschien kan ik verhuizen naar de overkant van t straat?

Reputatie 2
Badge

Voor februari zal het ook niet zijn, hierover staat wel een huis te koop en daar ligt al 2 jaar fiber. Mss toch eens gaan kijken.

Reputatie 7
Badge +3

@pinophai . Dag,  ik heb vandaag nog eens navraag gedaan daar er in de systemen niets is gewijzigd. Later  nieuws. Groetjes.

Reputatie 7
Badge +3

@pinophai  Dag, de verantwoordelijke dienst laat ons vandaag weten dat jullie kunnen aangesloten vanaf 30/4/2024. Groetjes Luc

 

Reageer