Vraag

Fiber

  • 25 March 2022
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hey 

proximus vrienden

 

ik ben momenteel terug bij telenet paar maand niet met plezier maar omdat de koper aan het verslijten is, en volgens technieker zouden we nu al fiber hebben als je zijn verhaal moest geloven in oktober 2021 in kapellen tegen de grens, en stabroek met fiber bezig zijn maar zelfs in stabroek werkt fiber nog niet heb in stabroek ook  famillie die naar orange gaan omdat het blijft duren, als ik het zo hoor gaat het in de ardennen sneller, en hebben ook meer zenders,

en de vlamingen maar wachten op fiber.😡

ik merk dat er meer naar orange en telenet aan het overschakelen zijn, de lijnen beginnen het op te geven, proximus heeft te lang gewacht om te starten met fiber, den delhaize heeft fiber niet ver van ons waarom kunnen ze dat dan niet doortrekken we zij ook verbonden met de nederlandse grens in putte/kapellen, nederland heeft bijna overal fiber en het land is groter maar zijn al vroeger begonnen aan fiber en staan 10 jaar voor belgie.

dus ook al hou ik van proximus, ik zit nu bij telenet tot ik fiber heb omdat ik met 9 pers in huis het proximus internet ons niet aan kan en telenet wel, dus proximus SPEED UP your FIBER, in deze tijd is internet heeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangerijk

 

groeten aan proximus en de support op deze forum wand die doen het beter dan bij telenet, moet elke maand bellen omdat mijn factuur niet klopt Pfffff 😉

 

greetzzzzz 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@soul1972 Alvast heel erg bedankt voor de feedback.Hopelijk komt er snel Fiber.Ik duim alvast 👍Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

Hey @soul1972!  Hierbij nog een nuttige link: Fiber komt naar jouw stad, straat, woning in België | Proximus

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen! 😊

Groetjes,
Antonella

Reageer