Skip to main content

Beste

Enkele maanden geleden ben ik overgestapt van Telenet naar jullie. Ik kreeg toen 6 maanden gratis fiber internet. 
ik moest die echter stop zetten na deze termijn om hiervoor dus niet extra te betalen. 
maar ik kan nergens terug vinden waar ik dit kan stopzetten en een e-mail adres kan ik ook niet terug vinden. 
vandaar mijn poging hier... 

hopelijk kan u mij verder helpen 

alvast bedankt wendy 

ik weet niet of nog iemand van proximus zelf je hier deze avond nog kan mee verder helpen, anders is het pas voor maandag aangezien hier niemand tijdens het weekend van hen op het forum komt.

Krijg je het niet geregeld via de helpdesk 0800 22 800 


Heb je al gekeken bij MyProximus of je daar niet de Fiber optie kan uitschakelen? Anders kan je enkel maar bellen zoals Martin zei. Je moet wel beheerder zijn: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html


@wendy.st87 vroeger was er ook een online formulier waar je een opzeg kon invoeren blijkbaar is dit nu verdwenen en wordt er inderdaad in de plaats naar Myproximus verwezen maar als ik daar kijk vind ik niet veel mogelijk heden om iets op te zeggen bv Internet opzeggen enz….


U kunt één of meerder producten opzeggen via uw account MyProximus nl. kies “Mijn Producten”; onderaan rechts van de betrokken pagina (boven het deeel “hebt u nog vragen”)

Succes


namelijk hier de link

https://www.proximus.be/webshop/nl/customs/cease.html#/select-cease-type


Dag @wendy.st87 wil je dan enkel internet stopzetten en Proximus TV behouden of wat bedoel je precies? Grt, Heidi


Reageer