Vraag

Epic combo light experience met internet Comfort

  • 30 October 2021
  • 3 reacties
  • 42 Bekeken

Beste,

 

momenteel heb ik thuis een Familus pack met internet, digitale tv en vaste lijn. De vaste lijn wordt echter amper nog gebruikt, dus heb ik op de site van Proximus gezocht naar alternatieve formules met enkel internet en tv.
Één van de suggesties die ik daarbij kreeg was de Epic combo light experience. Bij het opvragen van wat extra info zag ik dat in deze pack normaal ook mobiele data is inbegrepen (wat een hogere prijs gaf) maar volgens het voorstel op de Proximus site kan je de pack ook bestellen zonder mobiele data, dus ik ga er van uit dat dit mogelijk is.

De site vermeldde wel dat de internet formule “Internet Comfort” is, terwijl mijn huidige Familus pack “Internet Maxi” heeft. Volgens de info over de Epic combo light op de site zou de download en upload snelheid dezelfde zijn als bij mijn huidige Familus pack. Op de site vind ik echter niet meteen info over “Internet Comfort” terug.

Kan u mij eventueel bevestigen dat het internet opgenomen in de Epic combo light experience hetzelfde is als het internet opgenomen in mijn huidige Familus pack?


3 reacties

zie → Epic_combo_light_nl~2021-02-01-09-25-10~cache.pdf (proximus.be)

Als er op de site staat dat het zonder mobiel ook mogelijk is dan zal dat ook het geval zijn, nu als je liever een officieel antwoord krijgt van een Proximus medewerker zelf , zal je moeten afwachten tot dinsdag als één van hen hier de draad terug opneemt.

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Epic Combo Light is voor zover mij bekend steeds met een mobiel abo (evenwel bevestiging/ontkenning door een proximus medewerker = moderator afwachten)

Epic_combo_light_nl~2021-09-01-08-29-40~cache.pdf (proximus.be)

→ Flex S is mogelijks een alternatieve oplossing voor u (internet + TV; “onbeperkt”)

Flex-S--INT-TV-_NL-20200701~2021-09-15-08-15-05~cache.pdf (proximus.be)

 

Als het op hun site staat dat het mogelijk is zou het toch moeten kunnen ook dan, ‘t zal dinsdag duidelijk worden :slight_smile:

Reageer