Vraag

Emails hotmail van 'gewone' site geweigerd bij skynet mail

  • 6 February 2021
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik amuseer me met oude computers en kom daarom geregeld op een (Engelse) site VOGONS.

Om ‘op de hoogte te worden gehouden’ gebruik ik daar (om meerdere redenen) mijn hotmail-adres.

Nu blijken die hotmail-berichten te worden tegen gehouden.

Een ander VOGONs lid bracht me ervan op de hoogte en bezorgde mij zijn reactie van Skynet.  

De hele (technische) recatie van Skynet is beshikbaar…

Hoe dat op te lossen?


7 reacties

ze moeten om één of andere reden als gevaarlijk beschouwd worden en zo geblokkeerd worden 

maar Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen en maandag kunnen ze dit wel verder laten onderzoeken.

Reputatie 2
Badge

Bedankt Martin... Mijn mailtje ivm de wifi-problemen is net weg....:kissing_smiling_eyes:

Reputatie 2
Badge

Hallo,

Nog steeds geen oplossing voor mijn probleem?

De mail komt van een gebruikersgroep die al jaren actief is en waarvan ik ook al meerdere jaren deel uitmaak..

Zo gewenst laat ik ook de reactie weten van wat iemand krijgt als die mij een mail stuurt.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Guy_075 U mag me via  een privébericht de foutmelding sturen die ze krijgen. We kunnen dan nakijken waar de fout juist ligt. 

Voicemail volledig uitzetten. 

Heb problemen als ik meerdere keren de mails beluister wordt de voicemail geblokkeerd. 

Als ik de voicemail meerdere malen beluister wordt alles volledig geblokkeerd

Voicemail volledig uitschakelen 

Reputatie 7
Badge +5

@VWFRIEDA Kan je je klantengegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Reageer