Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?
@proximus_ auteur: wawaan, heeft reeds de zelfde vraag gesteld hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/email-verzenden-53026?postid=678224#post678224
Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:
- Inkomende mailserver
- Type: IMAP
- Adres: imap.proximus.be
- Beveiliging: SSL
- Poort: 993
- Uitgaande mailserver
- Type: SMTP
- Adres: relay.proximus.be
- Beveiliging: STARTTLS of TLS
- Poort: 587
- Authentificatie: Ja
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
bij mij werkt het zo:
Hier ook niets veranderd in outlook 2019 pro, mails versturen niet meer mogelijk !
Hier werkt het weer, zelf niets veranderd aan de instellingen !
ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen
ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen
waarschijnlijk
Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?
Lukt het nu opnieuw om mails te versturen?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.