Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?
email skynet
@proximus_ auteur: wawaan, heeft reeds de zelfde vraag gesteld hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/email-verzenden-53026?postid=678224#post678224
Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:
- Inkomende mailserver
- Type: IMAP
- Adres: imap.proximus.be
- Beveiliging: SSL
- Poort: 993
- Uitgaande mailserver
- Type: SMTP
- Adres: relay.proximus.be
- Beveiliging: STARTTLS of TLS
- Poort: 587
- Authentificatie: Ja
Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.
bij mij werkt het zo:
ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen
waarschijnlijk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.