Skip to main content

Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?

@proximus_  auteur: wawaan,  heeft reeds de zelfde vraag gesteld hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/email-verzenden-53026?postid=678224#post678224

Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:

  • Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS of TLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

bij mij werkt het zo:

 

@wawaan indien het niet lukt best wachten tot prox medewerkers hier morgen terug de draad opnemen 


Hier ook niets veranderd in outlook 2019 pro, mails versturen niet meer mogelijk ! 


Hier werkt het weer, zelf niets veranderd aan de instellingen ! 


ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen :relaxed:


ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen :relaxed:

waarschijnlijk :grin:


Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?

Lukt het nu opnieuw om mails te versturen?

 

Geert


Reageer