Vraag

email skynet

  • 9 March 2021
  • 6 reacties
  • 154 Bekeken

Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?


6 reacties

@proximus_  auteur: wawaan,  heeft reeds de zelfde vraag gesteld hier → https://nl.forum.proximus.be/internet-10/email-verzenden-53026?postid=678224#post678224

Stel je e-mailaccount in of kijk de instellingen na:

  • Inkomende mailserver
    • Type: IMAP
    • Adres: imap.proximus.be
    • Beveiliging: SSL
    • Poort: 993
  • Uitgaande mailserver
    • Type: SMTP
    • Adres: relay.proximus.be
    • Beveiliging: STARTTLS of TLS
    • Poort: 587
    • Authentificatie: Ja

Vul je volledige e-mailadres en het wachtwoord van je mailbox in.

bij mij werkt het zo:

 

@wawaan indien het niet lukt best wachten tot prox medewerkers hier morgen terug de draad opnemen 

Reputatie 4
Badge +2

Hier ook niets veranderd in outlook 2019 pro, mails versturen niet meer mogelijk ! 

Reputatie 4
Badge +2

Hier werkt het weer, zelf niets veranderd aan de instellingen ! 

ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen :relaxed:

Reputatie 4
Badge +2

ja er zullen klachten genoeg binnengekomen zijn om het vlug op te lossen :relaxed:

waarschijnlijk :grin:

Reputatie 7
Badge +3

Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?

Lukt het nu opnieuw om mails te versturen?

 

Geert

Reageer