Vraag

Een Pay&Go account? Broodje aap verhaal?

  • 29 September 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

... aangevuld met ander fraais!

In de naieve overtuiging dat er een casuaal verband is tussen login op een proximus account en een e-mail account heb ik getracht om orde te scheppen in de wirwar van verbindingen tussen twee bovengenoemden. Dat is mij zuur opgebroken! 

Zo wil ik dus de historiek van mijn P&G verkeer beter begrijpen en de goegemeente stelt hier dat ik doorvoor dus een specifieke account moet aanmaken om dat specifiek te doen. Lees ik in de PX bladzijden de manier waarop dit moet dan voel ik al direct nattigheid omdat een account moet aangemaakt worden met een geldige account "type" <gebruiker@proximus/skynet> hoe dat rijmt met een telefoonnummer valt schijnbaar compleet in de schemerruimte tussen kaai en schip. 
Goed ik denk de procedure te volgen en ik maak dus een nieuwe account aan met mijn, wat ik denk mijn standaard nieuw? account te zijn, nl <w****.v*****@skynet.be> en vul braafjes ook mijn P&G telefoonnummer in (wat al in mijn account staat maar goed).
In deze situatie is het nodig om te weten dat mijn standaard login bij Proximus NIET mijn verondersteld e-mail adres is nl <w****.v****@skynet.be> maar wel <w****.v*****> ZONDER het domein. Begrijpe wie kan, misschien nog een overschot van de Belgacom tijden? 
Ik kan met deze definitie, zonder domein, GEEN nieuwe account maken = fout!
Ik maak dus die account met dezelfde definitie als de bestaande en ZELFS met hetzelfde passwoord en hoera ik heb een GLOEDNIEUWE account/login <w****.v****@skynet.be>, inclusief welkom mails alsof ik nog nooit klant was op PX! Hoe cool is dat!
Helaas heb ik er nu gvd nog een nieuwe DUBBELE account bij met hetzelfde passwoord! Godbetert!
Dus 
<w****.v*****> met <passwoord1>
<w****.v*****@skynet.be> met eveneens <passwoord1> 

Om deze chaos dus enigszins te beheren heb ik <passwoord1> veranderd voor <w*****.v*****> en <w****.v*****@skynet> veranderd naar <w****.v*****@proximus> (deze aliassen bestonden reeds). Anders vind een kat er haar jongen niet in terug! 

Het interessante in de ganse zaak? NERGENS een spoor van het Pay&Go management! LEUK TOCH ZO'N GEBAGGER? zucht!  En nergens nog een spoor van mijn P&G telefoonnummer behalve in de voorgestelde “vereenvoudiging” die voor geen centimeter werkt en nog steeds vasthangt op “p*****@skynet.be>, onbestaande alias!

😱😭😭😭

 


 


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Regulus 

je hebt al een ander toppic openstaan ivm je my proximus account. 

https://proximus-nl.insided.com/internet-10/opkuis-vereenvoudiging-e-mail-account-aliases-in-myproximus-59162

We zullen je via dit toppic verder helpen.

 

Geert