Sinds zaterdag kreeg ik geen mails meer binnen op mijn Skynet-account. Bleek dat er van buitenaf een vals forward-adres was ingevoerd in mijn account. Een breuk van de beveiliging, lijkt me. Helaas blokten twee Proximus-medewerkers elke vraag daarover af en verweten ze mij een gebrek aan beveiliging. Toch vreemd dat zij dat adres wel degelijk konden zien en uitschakelen, en ik niet. Nog straffer: twee keer smeten ze de telefoon dicht omdat het hen niet aanstond. Professioneel, zo’n Proximus business account.
Wij hebben de laatste tijd ook regelmatig problemen met het versturen van E mails, hebben dit reeds gemeld, tot op heden is het probleem nog steeds niet opgelost.
Omie
hier regelmatig ook zo
Dat dichtgooien gebeurt dus blijkbaar vaker, ik dacht al dat het aan mij lag. Vorige week 2x zogezegd doorverbonden naar een doodlopend Proximusnummer. Vandaag 1x plots muziekje terwijl ik het probleem aan het verduidelijken was, bij het terugbellen gewoon afgesloten. Derde keer iemand die welluisterde, maar zelf niets kon doen.
Een mens krijgt nog heimwee naar de Belgacom tijd ...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.