Deze week overgestapt naar PRoximus Flex met als leuk extra een digitaal abo op HLN.
Dat overstappen binnen Proximus ging echt vlot en de dame aan de lijn heeft me super professioneel geholpen.
Nu krijg ik dat abonnementje niet echt tot leven gewekt. Van HLN naar Proximus en weer terug.
HLN : ‘ik zie in uw dossier enkel De Morgen en Humo’.
Ik : ‘Dat klopt. Dat was zo in het verleden maar nu krijg ik via PRoximus HLN ...’
HLN moest dus de GID-code hebben die ik hen, na weer een telefoontje met Proximus, kon bezorgen.
‘Helaas mijnheer maar dit gaat niet lukken’ was de reactie bij HLN. Gevolgd door :
‘Ik zal een mail moeten maken naar mijn teamleader, die de technische dienst zal contacteren waarna zij met Proximus dit moeten oplossen.’
Ik : ‘Hoelang zou dit duren?’
HLN : ‘Reken toch op een week ...’
Ik : ‘excuseer? Kan u een herhalen?’
HLN : ‘Ja een week. Want het is bijna weekend en bla bla bla, bla bla bla , bla bla bla.’
Ik : ‘Zucht … Ja het zal wel.’
Dus Proximus kunnen jullie hier nog iets in betekenen?
Anders alvast een fijn weekend!