Vraag

E-mailserver van Proximus werkt half.

  • 6 November 2021
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Practitioner
  • 56 reacties

Na meerdere dagen volledig in panne te hebben gezeten met jullie e-mailserver,

kan ik nog steeds mijn domein “@proximus.be” niet openen.

Ook het domein”@hotmail.com” werkt aan 20 % !!

Wat gebeurd er allemaal ??

 

 


4 reacties

Er zal van Proximus maar pas een reactie komen aanstaande maandag, maar er worden inderdaad hier en op andere socials veel problemen gemeld met prox mail!

Reputatie 2
Badge

Geachten,

Mijn bovenvermeld probleem is iets verbetert - dacht ik - doch wanneer ik mijn e-mailsserver van Proximus verlaat, en er een paar minuten nadien terug op inlogd, ontvang ik terug geen e-mailberichten meer - enkel een telefoonschijfje die draait - en het blijft maar draaien ……!!!!

Ik ben benieuwd hoeveel berichten ik sinds een paar dagen reeds verloren ben, of niet op tijd kon beantwoorden ??

Met mijn “MSN.COM” domein heb ik ook inlogproblemen…!!!

Graag hulp a.u.b.

Voorlopig, na menige berichten daaromtrent, ontvang ik geen support om dit euvel te verhelpen.

Roland.

Mijn e-mail wordt sinds deze morgen niet meer doorgestuurd naar gmail. Als ik dit opnieuw wil instellen en doorsturen opzet, verdwijnen de mails: niets in gmail en niets in skynet account! Chat is onbereikbaar: wachttijd groter dan 30minuten? En nu proximus?

 

pas morgen kan je hier van hen reactie verwachten .

is dit zowel als je via een mailprogramma werkt alsook als je via de webversie werkt, best dit hier ook melden.

Reageer