Vraag

E-mails verdwijnen

  • 23 January 2022
  • 3 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 1

Ben reeds jarenlang tot grote tevredenheid gebruiker van thunderbird maar sinds enkele dagen verdwijnen mijn binnengekomen mails ( gelezen& ongelezen) spoorloos na enkele minuten en ook bij het binnenkomen van nieuwe mails, nergens terug te vinden ,niet in prullenbak, spam en dies meer. Het vreemde is dat op het account van mijn echtgenote alles functioneert zoals het hoort, haar mails blijven netjes in haar inbox zitten, tot zijzelf ze naar de prullenbak verwijst.


3 reacties

De problemen die je ondervindt verschillen inderdaad van klant tot klant ik heb met thunderbirede voorlopig die problemen niet heeft dit nu iets te maken dat ik via instellingen in thunderbird ook de mails lokaal op laptop opsla? ik weet het niet?

Pas morgen komen de prox forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Reputatie 1

Bedankt voor de respons, ik vermeld er nog bij dat de inkomende server IMAP is wat in principe zou betekenen dat iedere mail bewaard wordt. 

ja op de server maar je kan die ook lokaal bewaren (instelling thunderbird, lokale kopie bewaren )

Nu is het zo dat er ook soms problemen optreden met synchronisatie tussen de mailclient en mailserver. 

Reageer