Beantwoord

E-mail blokkeert

  • 15 March 2022
  • 5 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2

Bij opstarten van mijn Microsoft 2010 Outlook mailprogramma, krijg ik volgende melding

Kan de berichtkoppen niet bijwerken. Een IMAP opdracht is mislukt. Protocol IMAP. Server imap.skynet.be Poort 993.

Nochtans staan alle parameters juist ingesteld. Ik heb ook al geprobeerd met skynet te vervangen in de Server voor inkomende en uitgaande e-mail door proximus. Maar dan krijg ik geen verbinding.

Na een tijdje loopt de mail dan toch door. Maar telkens de opstart van het mailprogramma is de fout er terug.

Iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door DaisyS 21 March 2022, 15:15

Bekijk origineel

5 reacties

TUI: Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +4

@Twiessie Heb je ook problemen als je inlogt via webmail.proximus.be ?

Meer info over die foutmelding vind je ook op de helpsite van Microsoft

Reputatie 2

Hadewych,

Nee, met Proximus webmail geen probleem

Reputatie 2

Hadewych,

Heb ook de procedure geprobeerd via uw aangegeven helpsite van Microsoft; resultaat blijft hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +5

@Twiessie Als je via onze webmail geen problemen hebt ligt het hoogstwaarschijnlijk bij outlook.

Reageer