Dubbel gebruik e-mail

  • 17 December 2014
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

Mijn dochter, die nu nog thuis woont, gaat in april 2015 verhuizen naar haar nieuw adres (nieuwe woonst).


Op dit moment gaat ze bij ons via haar eigen laptop op het Internet om e-mails aan te maken en lezen via mijn gebruiksnaam.


Op 19 januari komt een technicus van Proximus om haar nieuw adres TV, telefoon en internet installeren ook op haar laptop en haar nieuwe gebruiksnaam.


Vraag: kan zij, na nieuwe installatie, toch nog bij ons op het internet haar mails maken en raadplegen? Zal de technicus daar bij helpen?


Bedankt alvast voor uw info.

7 reacties

Dat kan je inderdaad, je kan je mail raadplegen als je zelf mobiel bent onderweg, ook via Fon hotspot bijvoorbeeld, ook die van iemand anders als je zijn login en paswoord hebt.
Bedankt Elsa, maar kan ze dit dus ook op mijn netwerk?
Reputatie 7
Badge +1
Best via de IMAP-server, dan zijn alle apparaten automatisch gesynchronizeerd. Bij POP3 komen de uitgaande mails bv. niet op al je apparaten. Je kunt natuurlijk ook via webmail werken. Maar als ze toch altijd enkel die laptop gebruikt zou er sowieso geen orobleem mogen zijn.
Reputatie 7
Badge +1
Via FON moet je iemand anders zijn paswoord toch niet kennen Elsa? Dan heeft het hele FON-gebeuren geen zin toch?.knipoog
Bedankt maar dit is voor mij toch Chinees. Ik hoop dat de technicus me op 19 januari zal helpen.

Via FON moet je iemand anders zijn paswoord toch niet kennen Elsa? Dan heeft het hele FON-gebeuren geen zin toch?.



Ik bedoel het paswoord van haar vader om via deze mailbox nog kunnen verder te werken zoals ze gewoon was.
Normaal zal zoiets geen probleem zijn voor de technicus om dit vlug uit te leggen.

Reageer