Skip to main content
Hallo, Het DSL lampje op mijn b-box 3 begint regelmatig te pinken waardoor mijn internet wegvalt. Het zou kunnen dat dit door mijn splitter komt. Maar zou het aan meer dingen kunnen liggen?

@Brandon vanbellinghen  Ik meet inderdaad fouten op uw lijn. Kan u aan de hand van deze link eens nakijken of je modem juist is aangesloten (hoofdstukje 2 punt 5 en volgende). Als je daar geen probleem vindt, zal er een technieker ter plaatse moeten komen om dit na te kijken. Dat mag je ons dan hier laten weten. 


Ik heb al meerdere keren gebeld maar moet altijd 20+ min in wacht staan en heb ook al zoals ik eerder heb gezegd al eens iemand aan de lijn gehad en heeft me gewoon een nieuwe bbox gegeven maar werkt nog steeds niet perfect 


@HadewychT ik heb alles na gekeken en valt nog steeds weg dus als je met me is in contact zou kunnen komen voor een technieker te laten komen? Dank u


Dat lijkt mij inderdaad ook het beste te zijn, maandag komen de prox forummedewerkers terug langs op het forum.


Hallo mijn wifi dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed 

 


@Mkt 

Poximus medewerkers (moderatoren) zijn normaal pas vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum

Ik ga ervan uit dat de BBox DSL synchronisatie LED blijft knipperen en dat de aansluiting.bedrading NTP2007-BBox ok is

dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed 

Lampjes op je Proximus toestellen | Proximus

→ 

Best 0800 22800 technical support contacteren tot 22h vandaag (met uw klantnr of lijnnr in de hand); waarschijnlijk is er een (extern) probleem met uw internetaansluiting (in de straatkast)


Hallo mijn wifi dls blijft knipperen maar alle draden zitte goed 

 

aangezien je dsl lampje blijft knipperen kun je zelf alleen maar proberen om de bbox eens te resetten en als dit niet lukt kun je de helpdesk bellen tot 22u

bbox resetten = 20 sec het verborgen resetknopje achteraan blijven indrukken en pas loslaten als enkel en alleen nog de power led vooraan oplicht.


@Mkt 

Het Wifi lampje hoort te knipperen als er Wifi gebruikt wordt,

als het DSL lampje blijft knipperen kan er mogelijk iets aan de lijn of verbinding mislopen, dan kunnen we langs deze kant nakijken.

Hiervoor vult u het klantennummer of lijnnummer in op uw forumprofiel zodat we het kunnen nakijken.


Reageer