Vraag

DSL lampje BBox 3 blijft knipperen, Proximus ging het oplossen

  • 16 January 2023
  • 4 reacties
  • 441 Bekeken

Goede avond,  sedert gisteren namiddag zitten wij zonder internet en natuurlijk ook zonder digitale tv. Na 2x bellen met de helpdesk werd er een afspraak gemaakt en ging een technicus woensdagvoormiddag 18 januari langskomen. Vandaag kreeg ik echter bericht van Proximus dat mijn afspraak werd geannuleerd want volgens hun analyse kan de herstelling meteen op het netwerk uitgevoerd worden. Volgens mij werd dit nog niet gedaan want we hebben nog altijd hetzelfde probleem. DSL lampje blijft knipperen en nee alles uittrekken en resetten helpt niet. Graag asap oplossing aub Proximus. Ik werk 2 dagen in de week van thuis uit en ook jullie tarief is gestegen dus graag een werkende internet + tv aub. Alvast bedankt om na te kijken.


4 reacties

ter info: als ze gezegd hebben dat ze het kunnen oplossen van op afstand, dan zou ik toch nog eens bellen naar 080022800 kan tot 22u, of anders wachten natuurlijk op een reactie van een PX forummedewerker als ze morgen terug langskomen.

Beste Martin, dank u voor jou reply. Ik heb zonet iemand gesproken van de helpdesk. Blijkbaar zijn de technicussen nog altijd bezig om het probleem op te lossen en zal dit duren tot woensdagavond. Niet leuk natuurlijk zonder internet en tv zitten dus hopelijk is het woensdag opgelost. 

@Miekeness Ter bijkomende info:
Als je bij Proximus een mobiel abonnement hebt, kunnen ze ook 1TB gratis data er opladen, zodanig dat je die kan gebruiken als wifi hotspot (tethering) om zo tijdelijk met ander toestellen dan via die wifi hotspot ook op het internet kan.

Je gsm of tablet als mobiele hotspot instellen | Proximus

Hi Martin, ik heb helaas geen mobiel abonnement bij Proximus. Toch hartelijk dank voor je feedback.  

Reageer