Beste,
Aangaande dienstverlening van jullie klantendienst.
Recent ben ik klant geworden bij Proximus en de dienstverlening die ik kreeg is ongezien.
15 telefoongesprekken en 3 installatiemomenten zijn hieraan vooraf gegaan. Ik zou me echt zorgen maken als organisatie met zo een slechte dienstverlening, daarom wil ik dit toch even terugkoppelen zodat jullie hier hopelijk gevolg aan geven.
Je hangt niet alleen elke keer minstens 20 minuten aan de lijn vooralleer je een medewerker aan de lijn krijgt. Je wordt vervolgens soms doorverbonden en moet uw uitleg terug opnieuw beginnen. Er is eenmaal ingelegd? Of er is me driemaal beloofd me terug te bellen, heb niemand gehoord. Er is me op de ochtend van tweede poging tot installatie gezegd dat deze door zou gaan, om 16u30 nogmaals gebeld en toen werd me gezegd dat deze geannuleerd was?
Het gaat hier over internet Maxi, jullie core business?
Het lijstje gaat verder..,
Op de eerste poging tot installatie is de technieker van jullie onderaannemer zelfs niet bij ons binnen geweest. Hij hoorde dat we fiber internet willen en was terug weg omdat deze kabel reeds tot bij ons binnen ligt. Jullie klantendienst kan of wil niet meedelen wanneer de fiber wel operationeel zou kunnen zijn. In dat geval hadden we gewoon op dat moment al voor een kabelaansluiting gekozen daar dit wordt terugbetaald door mijn werkgever. Er is me verteld door jullie klantendienst dat jullie gebruik zouden kunnen maken van de coax kabel van Telenet en dat er geen nieuwe kabel tot bij ons binnen moest getrokken worden, dit is een totaal ander netwerk en onmogelijk, blijkt tijdens derde installatiemoment?
Ik heb nog zaken ervaren met Proximus waar ik me vragen bij stel maar bovenstaande is toch echt niet acceptabel.
Een bezorgde klant.