Beantwoord

decorder terugsturen


Waarom moet de ene decorder terugestuurd worden en ik ken mensen die dit niet moeten doen en ik kan het nu niet terugsturen met de corona

icon

Beste antwoord door M_016 5 May 2020, 16:45

Bekijk origineel

10 reacties

Waarschijnlijk zal  Proximus je decoder laten bezorgen aan huis via Bpost en dan zou je de oude ook kunnen direct meegeven  aan  Bpost als je hem in een doos steekt met zijn voedingsadapter er bij, 

maar als iemand van proximus zelf hier de draad opneemt straks, zulen ze wel de details kunnen geven of het via Bpost aan huis zal gebeuren of niet.

NB: normaal mag je hem na de corona-maatregelen terugsturen.

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_corona_support/particulieren/support/internet/internet-thuis/problemen-met-internet/coronavirus-proximus-helpt-je-door-de-crisis-heen.html

Moet je een apparaat terugsturen na een annulering of omruiling? Maak je geen zorgen. Dat kun je doen als de coronavirus crisis voorbij is. Er zal geen boete worden opgelegd.

 

Terugsturen moet altijd tenzij het verouderde apparaten betreft die niet meer zullen herbruikt worden

@jujutje  als het een v4 decoder betreft moet je die niet terugsturen en dat kan iemand van proximus zelf ook bevestigen als ze hier langskomen

Heb sinds kort een nieuwe decoder gekregen omdat de vorige storingen had nu wil ik deze terug sturen maar hoe moet ik dat nu doen zonder de juiste gegevens en documenten

hen je geen mail ontvangen met als bijvoegsel de retourlabels ; ook eens kijken in je spam/junk folder of die daar terecht gekomen is mss.

Maar de Prox Forummedewerkers kunnen altijd deze labels opnieuw opsturen als je de mail met labels niet terugvindt.

Dan mag die wel eens opnieuw gestuurd worden denk dat ik die onbewust verwijderd heb blijkbaar want ik vind er niets van terug

Dat zullen de Prox forummedewerkers doen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Tony Vancraesbeeck 

op de my proximus app bij Mijn Opvolgingen - Bestellingen - vind je ook de barcode terug die je in een Postkantoor moet laten scannen. 

Je moet de decoder samen met de stroomkabel en adaptor in een doos naar een postkantoor brengen, daar scant men de barcode en print men een etiket af. 

Dat kleef je op de doos en dan wordt de doos gratis opgestuurd naar Charleroi.

 

Geert

Geen barcode bij heb juist nagekeken

Reputatie 7
Badge +3

Best dan eens tel. contact opnemen met de klantendienst dan op het nummer 080022800 (optie 3) -vragen omtrent onze producten-

en dit laten weten aan de medewerker deze zal dan het nodige voor je doen.

 

Geert

Reageer