Skip to main content

wij merken dat de TV gids voor alle posten niet overeenkomt met de werkelijkheid. Als je een programma selecteert dat via de TV gids al een tijdje bezig is, dan zie je steeds nog een heel stuk van het vorige programma. Alles heeft precies een verschuiving van 10 à 15 min. tgo de TV gids... 

Iemand een idee wat er gaande kan zijn?

men is ervan op de hoogte werd hier al door verschillenden gemeld en werd door gespeeld aan de mensen van de tv dienst 0 

mss kan maandag iemand van proximus zelf, er meer over vertellen of er een oplossing in de maak is .


Philip,

 

Wij doen onze uiterste best om de TV gids up to date te houden. Maar door extra corona uitzendingen, nieuws, updates, acties, shows, gebeuren er veel last minute veranderingen.

Wij geven alles door zodat dit zo snel mogelijk inorde komt.


Bedankt Charlotte. Goed te weten wat de oorzaak is. Ik dacht dat het aan mijn installatie lag :)

vgr

philip


Reageer