Beste, wegens een niet/te laat uitgevoerde update op mijn wifi bbox ondervond ik meerdere dagen problemen op mijn laptop én draadloze printer…
- gezien ik niet op de hoogte gesteld was dat er geen update werd uitgevoerd / uitgevoerd moest worden op de proximus bbox, had ik 2 dagen een wereldbol icoon op mijn privé-laptop ivp het wifisymbool.
- ik ging er van uit dat een update automatisch zou gebeuren? Niet dus...
- ik vond mijn netwerk niet meer tussen de beschikbare netwerken niettegenstaande m’n laptop mijn privé netwerk wel kende…
- 1 dag geprobeerd de wifi terug aan de praat te krijgen - een vriend IT-er opgebeld voor een oplossing - zijn oplossingen werkten ook niet… wifi knop op de bbox licht ingedrukt (waarbij toestel van de muur afviel gezien de vijzen slechts voor 1/3 in de muur zaten en zónder pluggen ( Plus = voorwerp waarmee je een boorgat opvult voor je er een schroef in draait) aan muur bevestigd waren… (mijn eigen schuld vlg de proximus telefonist...
)
- uiteindelijk Proximus 0800 gebeld en vernomen dat er een update NIET was uitgevoerd…
- ik vraag tevens een technieker gratis langs te sturen om de bbox DEFTIG aan de muur te bevestigen… Dit kon niet… men meldt me een deurwaarder te sturen als ik de factuur van > € 80 niet betaal… dit niettegenstaande BEIDE problemen initieel veroorzaakt zijn door Proximus...
- ik wil de dag erna een document inscannen via mijn draadloze printer - lukt niet…
- printer heeft wel degelijk wifi-signaal - laptop ook…
- 1 dag gezocht naar het probleem en opnieuw ZELF proberen oplossen! (als IT-leek...)
- draadloze connectie tussen printer en laptop was “verdwenen” wegens de te laat uitgevoerde update door Proximus…
- en dan moet de klant zo maar eventjes meer dan € 80 op gaan hoesten om de door Proximus veroorzaakte problemen ZELF op te lossen???
- en waarom betaal ik zomaar eventjes € 60/maand (= meer dan het dubbele...) voor een internet start abo terwijl hetzelfde abo aan € 27/maand geëtaleerd staat op de website mét dezeflde upload- en downloadsnelheid???
Ik begin me sterk vragen te stellen naar:
1/ de klantenservice van Proximus (een klantenservice die ik dus vanuit Proximus helemaal niet heb gekregen)
én
2/ de dubbele prijs die ik betaal voor mijn “internet start” abo… vlg de telefonist was er een verschil tussen mijn “internet start” abo en het ‘”internet start’” abo dat voor slechts € 27 op het web geëtaleerd staat… maar ik zie eerlijk gezegd geen verschillen…
Ik voel me eerlijk gezegd niet zo fair behandeld als reeds jarenlange klant bij proximus…
Waar blijft de service?