Beste
Op 18 december 2020 sloot ik bij jullie een contract af voor proximus flex met 2 GSM abbonementen, u kunt hiervan het document in bijlage terugvinden, ik betaalde ook ineens voor de TV en name deze meteen mee. Deze aankoop verliep zonder enig probleem en ik ben dus ook tevreden over de aankoopprocedure in de winkel.
Echter is dit het enige waar ik op dit moment tevreden over ben om onderstaande redenen
Bevestiging van de aankoop
Reeds meerdere malen kreeg ik mails om mijn aankoop te bevestigen, toen ik dit wou doen moest ik op nieuw een cadeau kiezen en betalen. In alle eerlijkheid om dat ik reeds het cadeau ha d heb ik hiervoor gebeld. Blijkbaar was er iets misgelopen met de nummer overdracht waardoor alles was geannuleerd. Maar het ging rechtgezet worden (status vraag 47087871 van 23/12/20). Top op heden heb ik nog geen antwoord gekregen, straffer ik werd deze week nog eens gebeld door jullie medewerker om dit te bevestigen.
Nummer nog steeds niet overgedragen
Tot op heden zijn onze nummer nog steeds niet overgedragen, waardoor we dus het voordeel van het gratis abonnement op hln mislopen en waarschijnlijk een prijsverhoging bij telenet van 5 euro per lijn dienen te betalen. We zeggen namelijk vandaag ons internetabonnement op.
Frauduleuze reclame mbt Decoder
In de winkel en op de reclame werd er beloofd dat er een Android decoder werd geïnstalleerd. Vandaag op 15/1 komt de technieker de installatie uitvoeren. Wat krijg ik een decoder v5 omdat blijkbaar mijn lijn te zwak is. Uit een speeds test blijkt dat de lijn maar 12 mbits geeft en de decoder 30 Mbits nodig heeft. Deze theorie begrijp ik maar jullie inschatting om de website spreekt op ons adres van een minimum van 26 Mbits, hetgeen meer als het dubbele is van het effectieve. Ik weet dat er een probleem is met de laswerken van jullie bekabeling bij ons in de straat, informatie van de technieker die vorige keer is proximus komen installeren maar toen hadden we zelf 23 Mbits nog altijd bijna het dubbele.
Ontbrekende informatie
Waarschijnlijk vanwege de problemen in de back office die hoogstwaarschijnlijk ook de reden zijn van punt 1 en 2. Hebben wij tot op heden nog altijd niet de login gegevens van onze lijn. Ik weet jullie hebben my proximus waar ik deze zou kunnen bekijken, maar ook hier staat mijn product niet in account