Ik krijg contant de melding : kan het te verplaatsen bericht niet vinden, in een pop up die ik kan wegklikken maar die direct weer terugkomt. Hierdoor kan ik niets met mijn webmail. Dit is al een paar dagen en ik heb er al een paar keer voor gebeld maar ik moet wachten tot het gekende probleem is opgelost… Hoe lang nog voor ik mijn mail weer kan gebruiken??...
op welke manier kan ik je een privébericht sturen?
https://nl.forum.proximus.be/members/geertc-68817
Daar klik je op stuur bericht , je kan daar een privé bericht sturen.
tav Geert : ik kan blijkbaar niet meer privé sturen...
door hier op te klikken → GeertC
Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..
Dank je Martin maar als ik op ‘versturen’ klik krijg ik dus de melding dat mijn tekst te kort is? Het bericht ervoor lukte wel, nu ineens niet meer..
En nog altijd… de problemen blijven met mijn alias h***@proximus.be.. onverwachte fout + time out.. ik verwijder alle cookies, moet mijn wachtwoord in de instellingen opnieuw intypen.. Ik wil gewoon werken in mijn werkmai!! De klantendienst (technische dienst) kan me niet helpen en ik weet dat er opgefrist werd deze ochtend dus ik had al mijn hoop daarop gezet maar niks… Ook de snelkoppelingen bij h.kruis werken niet en de pagina blijft draaien (als ik er al ingeraak en bv een mail wil beantwoorden) en dan moet ik opnieuw inloggen… Ik snap het niet meer, ben ik nu echt de enige die nog problemen heeft met webmail?
Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens zichtbaar waren.
Ik heb een hoofdaccount c***@proximus.be en daaronder staat mijn h***@proximus.be, dat zou een alias zijn dus allebei onder elkaar op de mailpagina Er is nog een 3e skynetadres maar dat staat daar los van, is van mijn man.
Ik gebruik de webmail op de laptop en tablet van Proximus zelf. De app op de gsm werkt meestal ok maar daar kan ik niet uit werken. Ik word er regelmatig uitgegooid en moet me dan opnieuw inloggen met c.dej... en wachtwoord en zou dan ook in h.kr..moeten zitten maar dit mailadres heeft een bug volgens de technische dienst, het is een technische fout volgens Proximus zelf maar ze krijgen het niet opgelost..al sinds de nieuwe layout...help aub!
Ik heb een antwoord gestuurd maar zie het hier niet meer staan...ik dat wel aangekomen?
Ik heb 2 mailadressen.. c***@proximus.be mijn hoofdaccount en daaronder staat op de mailpagina mijn werkaccount h***@proximus.be. 1ls ik 8nlog op webmail van Proximus zelf op zowel tablet als laptop vlieg ik er heel dikwijls uit en als ik er al in geraak kan ik niet switchen naar h.kruis@proximus.be want daar laadt die dus niet in. Er is nog een 3e skynetadres maar dat is niet van mij en staat hier los van, is van mijn man.
Moderator heeft post aangepast wegens privégegevens.
Die zouden nochtans gekoppeld zijn als behorende onder mijn hoofdaccount. Kun je die koppelen voor mij aub?
Zodat ik dus kan inloggen met c.dejonge@proximus.be en dan gewoon kan switchen zonder uit en in te loggen?
Het is vooral raar dat het soms wel en soms niet lukt. Ze zouden wel apart moeten blijven en dat zie ik zo ook goed als ik inlog en de melding h.kruis onder mijn account zie staan. Soms laadt die in en staat alles prima maar heel dikwijls geraak ik er niet in maar dat geldt ook voor mijn c.dejonge@proximus.be... Het zou een technische fout zijn volgens de klantendienst..
Ik ben nu niet thuis maar ik weet dat er 2 strand, zowel c***@proximus.be als thuis en h***@proximus.be als werk
Dus verwijderen onder mijn hoofdaccount? En komen dan toch alle mails aan h.kruis@proximus.be binnen op c.dejonge@proximus.be? Want wie weet dat die 2 samenhoren als ik die verwijder? En waar moet ik dan inloggen met h.kruis@proximus.be...sorry maar ik heb zoveel verschillende dingen gehoord dat ik het niet meer begrijp..
En waarom werkt het dan soms wel? Dan zou het toch nooit moeten functioneren?
@Lientje000 Je beide e-mailadressen hebben elk een eigen mailbox en een eigen wachtwoord. Dus als je op het ene account aan het werken bent, log je uit en dan log je in met het andere account. Moest u het wachtwoord voor het account h*** niet meer weten kunt u dit hier aanpassen.
Kan ik ook 2 webmailpaginas gelijktijdig openen en bij beide een ander mailadres openen? Het wachtwoord is hetzelfde voor allebei de mailadressen. Dan kan ik switchen tussen de tabbladen zonder te moeten uitloggen? Dank voor alle moeite hoor!
Ik ga eens proberen om in te loggen via chrome met mijn hoofdaccount en mijn werkmail via incognito, dat zou ook moeten kunnen denk ik. En anders weet ik nu dat ik de mails van h.k.. zal moeten laten inladen via c…, dat klopt toch?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.