Sinds vanmorgen komen mails niet meer door, of ze worden seconden na ontvangst plots automatisch verwijderd. Inbox toont alle berichten van de afgelopen jaren plots als ongelezen. Mails van de laatste 14 dagen verdwijnen ook ineens en komen momenteel niet meer terug na synchronisatie.
Chat met proximus medewerker: ah ja, Proximus is op de hoogte van het probleem. We kunnen jammer genoeg niet zeggen wanneer het opgelost zal zijn…
Waarom kan Proximus bij grote technische storingen de klanten niet verwittigen via de homepage van de website, of via een sms? Hierdoor vermijd je dat klanten zelf hun mailbox opnieuw gaan installeren, of allerhande instellingen gaan nakijken terwijl dat helemaal niet nodig is. Door te communiceren moet je ook een hoop onnodige chatgesprekken niet beantwoorden...
Hoe moeilijk kan het zijn om op de homepage plaats te voorzien voor dit soort meldingen, waarbij je dan communiceert: er zijn op dit moment storingen met de mailservers van Proximus. U hoeft als klant niets te doen, en we verwachten dat het probleem binnen x uren (dagen) opgelost zal zijn.
Hoe moeilijk kan het zijn om op een correcte manier met klanten te communiceren?