Vraag

Commerciële mails van Proximus


Badge +1

Ik heb de vraag hier al verschillende malen gesteld, maar nog nooit een antwoord gekregen. Ook al verschillende keren naar de klantendienst getelefoneerd, maar nooit een oplossing gekregen. Ik probeer het dus nog eens hé:

 

niettegenstaande wij gemeld hebben dat we commerciële mails van Proximus willen ontvangen, ontvangen we er al jaren geen meer. In de beginjaren ontvingen we ze, maar nu dus niet meer. Niet van de acties, niet van nieuwigheden, … We moeten altijd alles in de pers vernemen (als we het al vernemen). Dus nogmaals een oproep: is er iemand die weet hoe we dat kunnen oplossen?


10 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In principe zou u dit via uw MyProximus account moeten kunnen instellen

MyPx login - klik dan op uw naam: - kies mijn account - waarschuwingen en privacy - en klik aan wat u wenst

Ik vermoed dat standaard alles actief zou moeten staan (e-mail, gsm, telefoon enz….)

Misschien worden er bv. (voorlopig/tijdelijk) geen commerciële mails uitgestuurd

 

Proximus medewerkers kunnen u desgevallend meer info geven en/of aanpassingen uitvoeren

Het is niet omdat je ze instelt dat ze ook daadwerkelijk toekomen (en omgekeerd)zoals we al weten! (vroeger door anderen ook gemeld)

Proximus medewerkers kunnen u morgen hiermee verder helpen/natrekken wat actie/niet actie staat.

Reputatie 7
Badge +3

@carooke 

ik twijfel of dit tegenwoordig nog zo gedaan wordt ?

we zoeken naar een medewerker van marketing om een antwoord te vinden

groeten

Tina

Badge +1

@M_016 alle instellingen staan juist. Daaraan is het dus niet gelegen.

@tina.b als we geen mails meer zouden krijgen, waarom kunnen we op de site dan nog altijd aangeven dat we nieuwsberichten willen krijgen? Trouwens, vroeger kreeg ik ook altijd meldingen als er reacties kwamen op posts die we hier plaatsten. Nu heb ik deze ook niet gekregen. Ben zelf moeten komen kijken. 

Reputatie 7
Badge +4

Trouwens, vroeger kreeg ik ook altijd meldingen als er reacties kwamen op posts die we hier plaatsten. Nu heb ik deze ook niet gekregen. Ben zelf moeten komen kijken. 

Kijk uw forumprofiel - instellingen na : is ontvang e-mailmeldingen xyz aangevinkt?

 

P.S.

Er zijn vrij recent wel enige meldingen geweest of het Nl en FR forumvan e-mails (Proximus mail) die laattijdig zouden toekomen 

Dat is hier inderdaad zoals reeds gezegd ook door anderen al vroeger gemeld geweest dus zit er niks anders op dat  iemand van Prox dit eens natrekt en trouwens ik krijg ze ook niet zelfs niet vertraagd.

Badge +1

Bedankt voor jullie reacties. Mijn meldingen staan (nog altijd) aangevinkt. Maar dat doet er hier eigenlijk niet toe. Feit is dat we geen meldingen krijgen over nieuwigheden, acties en zo. Het enige dat we krijgen is om te betalen. Dat kunnen ze dan wel. 

 

Van de kant van Proximus blijft het wel opvallend stil vind ik.@tina.b nog altijd geen medewerker gevonden?

ja en nu is het weekend dus zal het afwachten zijn op een reactie van iemand van Prox zelf tot maandag!

Reputatie 7
Badge +3

@carooke 

je instellingen bij ons zijn nagekeken : alles staat actief zoals het moet voor verzenden comm. mails

laatste verzending die je ontvangen hebt is vorig jaar zomer 2020….?

er wordt idd niet zo veel meer verzonden aangezien er andere kanalen zijn, en men probeert ook meer gericht te werken : doelgroepen, producten,… aangepast aan de prod van de klant.

t’is echt niet dat we onze klanten niet willen informeren

Er wordt vanuit klantenhoek vaak gemeld dat men langs alle kanten teveel krijgt : we kunnen nooit voor iedereen goed doen : voor de ene is het teveel en voor de andere te weinig….

Belangrijkste : je mailing staat nog actief en indien je in de betrokken doelgroep valt, zal je zeker mailings ontvangen.

vriendelijke groeten,

Tina

Badge +1

@tina.b bedankt voor de info, maar de laatste mailing dateert al van véél vroeger dan zomer 2020. Zoals ik in mijn eerste post schrijf, krijgen we al jaren geen mails (of andere info) meer. Bon, we zullen het maar zo laten dan he. Er is kennelijk toch niks aan te doen.

 

In ieder geval toch bedankt voor de moeite.

Reageer