Beantwoord

Cloud technische problemen

  • 15 February 2019
  • 9 reacties
  • 717 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Na jongste update (enkele dagen geleden) was cloud app van mijn pc niet meer beschikbaar.
Ik heb cloud verwijderd en getracht opnieuw te installeren maar dat lukt niet meer.
Krijg telkens melding 'sorry technische storing dienst is niet beschikbaar'.
Is dit bekend bij PROXIMUS ? Hoelang zal de storing duren ?
icon

Beste antwoord door FAZANT32 16 February 2019, 12:33

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wanneer krijg je deze melding juist? Heb je al eens getest met een andere browser?
Reputatie 1
Badge
Telkens ik cloud opnieuw wens te installeren op mijn pc.
Ik heb al geprobeerd met google en google chrome en steeds zelfde melding.
Reputatie 7
Badge +4
Kan je een screenshot posten van de foutmelding die je krijgt? Zo kan ik het laten onderzoeken door de betrokken diensten. Groeten, Samuel
Reputatie 1
Badge
Bijgevoegd de melding die ik krijg wanneer ik cloud tracht te installeren met internet explorer
Reputatie 7
Badge +4
Ik stuur het alvast door naar de betrokken diensten, van zodra ik antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 1
Badge
Dank u, SamuelD.
Reputatie 1
Badge
Heb vanmorgen via Google Chrome proximus cloud opnieuw op pc kunnen installeren.
Dank voor de snelle service !
Reputatie 2
Badge

Ik heb dit ook geïnstalleerd en het login venster knippert en dus kan niet in loggen. 

 

Reputatie 7
Badge +4

@Jeroen_056 ik heb je andere post reeds beantwoord.