Ik heb een probleem
met cloud reeds nieuw klant en wil cloud installeren maar het systeem kan mij niet verifiëren app knippert maar doets niet kan iemand mij helpen?
Ik heb een probleem
met cloud reeds nieuw klant en wil cloud installeren maar het systeem kan mij niet verifiëren app knippert maar doets niet kan iemand mij helpen?
mss ben je nog niet lang klant en is alles nog niet doorgestroomd.
NB: ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen om je verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen maandag aanstaande.
Ik heb alles geprobeerd zowel pc en via gsm maar ik krijg mijn account niet opgang
vul in ieder geval je profiel aan zoals hierboven uitgelegd dan kunnen de PX medewerkers natrekken of alle instellingen reeds in orde zijn voor cloud toegang.
zelfde hier > error 2055 in web browser en 1008 in android app.
Voor zover ik kan zien is er geen correcte koppeling tussen cloud en account.
mss ben je nog niet lang klant
Ik ben al 49 jaar klant,
RTT – Belgacom – Proximus.
Mijn Gratis Cloud heeft nooit gewerkt, ook niet via hulp van Proximus medewerker.
ja dat is inderdaad wat anders hé, maar deze vraag had ik gesteld aan
Maar bij u zou het al inderdaad moeten doorgestroomd zijn ;-)
Op dat gebied heb ik geen klagen ik gebruik het dagelijks op mijn laptop om te backuppen.
mss ben je nog niet lang klant
Ik ben al 49 jaar klant,
RTT – Belgacom – Proximus.
Mijn Gratis Cloud heeft nooit gewerkt, ook niet via hulp van Proximus medewerker.
Ik vind geen cloud toegang terug op je abonnement.
Heb je hierover al contact gehad met de klantendienst?
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.