Skip to main content

ik betaal 10 euro per maand voor 1 TB cloud te gebruiken op mij n vast computer

al maanden probeer ik regelmatig  om in te loggen maar krijg als enig reactie

,,FOUT”

ik zou dit abonnement  willen opzeggen, maar het  staat niet tussen de producten die je online kan opzeggen. of wel wil ik waar voor men geld

tussen de online hulp staat de oplossing  niet

 

@MADI 

idd heel vervelend dat je dit niet kan gebruiken en er toch voor moet betalen.

Ik heb de betrokken dienst een bericht gestuurd om ons hiermee te helpen.

Er is een verrekening gemaakt op je aanrekening voor betaling van deze cloud. 

We houden je op de hoogte. 

vriendelijke groeten

Tina


Indien je MS Office nuttig vindt, dan kan je beter voor hun cloud (OneDrive) kiezen.


naast Onedrive henb je ook  http://drive.google.com/  , ik gebruik ze beide en nog nooit problemen gehad


@MADI

idd heel vervelend dat je dit niet kan gebruiken en er toch voor moet betalen.

Ik heb de betrokken dienst een bericht gestuurd om ons hiermee te helpen.

Er is een verrekening gemaakt op je aanrekening voor betaling van deze cloud. 

We houden je op de hoogte. 

vriendelijke groeten

Tina


Goede avond , dank voor u tussenkomst, Bericht gekregen van een Creditnota , terugbetaling van 2 maand , dat stelt me tevreden, Wat is finaal  de oplossing   het abonnement  stop zetten of  weer vlot gebruik kunnen maken van het product.

Dank u


@MADI

idd heel vervelend dat je dit niet kan gebruiken en er toch voor moet betalen.

Ik heb de betrokken dienst een bericht gestuurd om ons hiermee te helpen.

Er is een verrekening gemaakt op je aanrekening voor betaling van deze cloud. 

We houden je op de hoogte. 

vriendelijke groeten

Tina


Goede avond , dank voor u tussenkomst, Bericht gekregen van een Creditnota , terugbetaling van 2 maand , dat stelt me tevreden, Wat is finaal  de oplossing   het abonnement  stop zetten of  weer vlot gebruik kunnen maken van het product.

Dank u

 

Sinds deze ochtend kan ik weer gebruik maken van de cloud service

Dat doet me geweldig veel plezier

met gewaardeerde dank om zo snel te helpen


@MADI Blij om te horen dat alles terug werkt.Groetjes,Joel


Reageer