Terug hetzelfde probleem met een model die telkens herstart. Sinds september blijft het probleem terugkomen. Ondertussen de 4de technieker die is langsgekomen. Telkens lijkt er dan een verbetering te zijn, maar na een 10 tal dagen komt het probleem terug.
De laatste technieker heeft me met de neus op de feiten gedrukt dat 5% van de problemen nooit opgelost kunnen worden omdat “oorzaak onbekend” is. Werkelijk bijzonder frusterend omdat het werkelijk op elk moment van de dag kan voorvallen.
Ik ben meer dan 35 jaar klant bij Belgacom/Proximus. Altijd een super tevreden klant en ik sta nog steeds 200% achter hun producten maar spijtig genoeg ben ik momenteel richting Telenet aan het kijken. ECHT NIET omdat ik het wil. Zij zullen ook problemen hebben, maar de situatie met de RESTART MODEM is zo irritant dat ik gewoon geen andere oplossing weet.
Werkelijk alles al gedaan : nieuwe modem, kabels, toestellen 1 voor 1 aansluiten om te zien waar het probleem kan zitten, enz, enz… Ben hierover werkelijk WANHOPIG.
PLEASE PROXIMUS…. is er echt geen oplossing?