Vraag

Booster

  • 5 March 2022
  • 5 reacties
  • 97 Bekeken

Beste, 

Graag vernam ik het volgende:

Als ik een booster aanschaf om mijn internet signaal te versterken op een plaats waar het signaal zéér zwak is en ik de booster halverwege hiervan opstel kan dit dan ook mijn draadloze verbinding van modem met bridge naar TV verstoren, deze staat wel drie kamers verder  ?

Thx !


5 reacties

Ter info: ik heb hier nog niet op het forum gelezen dat er problemen waren met een combinatie wifi bridge en booster.

Als je de booster ergen plaatst waar nog voldoende wifisignaal voor de booster binnen komt om te kunnen werken, dan zou je mss zelf de wiwif bridge niet meer nodig hebben, maar dat kun je natuurlijk best uittesten eens je zo ver bent.

NB: een booster krijg je gratis in bruikleen met een een flex pack als er een vaste lijn inbegrepen zit.

( nu is er zelfs een tweede gratis booster voorzien indien het over een flex fiber pack gaat)

Bedankt voor de snelle > klare reactie !

Reputatie 7
Badge +4

@Suzyquatro Je kan de beste plaats voor je booster ook steeds uittesten via My Proximus

Eigenaardig, in de ruimte waar ik bijna géén signaal had heb ik nu de booster halverwege tussen de modem geplaatst. Op de booster Quality link brand het rode lampje maar …………. ik heb op die plaats nu een héél goed signaal. Als ik de booster uit stopcontact haal is mijn signaal terug zogoed als weg. Begrijp het niet  :relaxed: !

je wifi booster een beetje dichter in de richting van de bbox proberen te plaatsen zodat link Quality groen wordt, nu zal de booster op het randje werken.

Reageer