Beantwoord

Booster

  • 25 January 2021
  • 6 reacties
  • 213 Bekeken

Hallo proximus, ik heb vandaag mijn pack met Mobilus S laten omzetten naar Flex, en nu hoor ik van een kennis dat ik de wifi boioster (gratis?) expliciet moet bijbestellen. Dat deze niet automatisch geleverd wordt omdat ik geen nieuwe klant ben, maar overgestapt uit een andere formule. Klopt deze informatie? Hoe kan ik de wifibooster bestellen? Vriendelijke Groeten, Babs

icon

Beste antwoord door Martin 25 January 2021, 16:57

Bekijk origineel

6 reacties

Proximus forummedewerkers kunnen het nodige doe zodat je deze ontvangt als ze hier de draad opnemen.

je hebt recht op een gratis booster al in je flex pack ook een vaste lijn bevat.

Ah, ok, ik heb juist met de Flex de vaste lijn geannuleerd. Gratis zal er dan niet meer inzitten?

Inderdaad zoals je kunt zien op de site: → Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

zie je waar vaste lijn staat en je op de “i” klikt kan je zien waar een gratis booster inbegrepen zit

 

Reputatie 7
Badge +3

@babs_03 De wifi booster is inderdaad niet inbegrepen in het Flex S pack zonder de vaste lijn. Groetjes, Antonella

wifi booster geef veel problemen 

Mss staat hij te ver van de bbox opgesteld, licht het controlelampjes Link Quality altijd groen op.

Link quality LED Link Quality 

Als de schakelaar op de achterkant van de Wi-Fi Booster op Access Point staat of als de Wi-Fi Booster via een ethernetkabel met de b-box is verbonden, moet dit controlelampje uit zijn.

Als de schakelaar op de achterkant van de Wi-Fi Booster op AutoRepeater of Station staat, moet dit controlelampje branden. Het geeft aan of de Wi-Fi Booster is verbonden met de modem via wifi:

  • Témoin lumineux Signal parfait (lumière verte) Groen perfect signaal.
  • Témoin lumineux Signal correct (lumière jaune) Geel acceptabel signaal.
  • Témoin lumineux Signal de mauvaise qualité (lumière rouge) Rood zwak signaal. Het toestel moet worden verplaatst of er moet een tweede toestel worden gebruikt om het signaal te versterken. Wij raden je aan de Wi-Fi Booster op een hoge plaats te plaatsen die goed geventileerd is. Plaats het toestel zeker niet in een kast.
  • Controlelampje uit = geen signaal. Je Wi-Fi Booster is te ver weg of erg gestoord door zijn binnen- (bijv. door andere toestellen) of buitenomgeving. In dit geval raden wij je aan om de b-box opnieuw op te starten en daarna de Wi-Fi Booster. Werkt het nog steeds niet? Breng de Wi-Fi Booster dichter bij de b-box.

Wi-Fi Booster digitale installatiegids / plaatsingstest van je booster

Installeer de Wi-Fi Booster stap voor stap

Wil je de beste locatie voor je Wi-Fi Booster vinden?

  1. Controleer of de wifi is ingeschakeld op je toestel en of het is verbonden met je wifi netwerk .
  2. Open de MyProximus app op je gsm of tablet. Indien nodig, installeer het .
  3. Log in op je MyProximus-account. Je moet een account hebben als beheerder .
  4. Open de plaatsingstest van de Wi-Fi Booster op je gsm of tablet.

Je kan ook altijd eens proberen van de wifi booster opnieuw in te stellen:
→ Je Wi-Fi Booster Problemen | Proximus

Reageer