Beantwoord

Booster

• 25 januari 2021
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo proximus, ik heb vandaag mijn pack met Mobilus S laten omzetten naar Flex, en nu hoor ik van een kennis dat ik de wifi boioster (gratis?) expliciet moet bijbestellen. Dat deze niet automatisch geleverd wordt omdat ik geen nieuwe klant ben, maar overgestapt uit een andere formule. Klopt deze informatie? Hoe kan ik de wifibooster bestellen? Vriendelijke Groeten, Babs

icon

Beste antwoord door Martin 25 januari 2021, 16:57

Inderdaad zoals je kunt zien op de site: → Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

zie je waar vaste lijn staat en je op de “i” klikt kan je zien waar een gratis booster inbegrepen zit

Bekijk origineel

4 reacties

Proximus forummedewerkers kunnen het nodige doe zodat je deze ontvangt als ze hier de draad opnemen.

je hebt recht op een gratis booster al in je flex pack ook een vaste lijn bevat.

Ah, ok, ik heb juist met de Flex de vaste lijn geannuleerd. Gratis zal er dan niet meer inzitten?

Inderdaad zoals je kunt zien op de site: → Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

zie je waar vaste lijn staat en je op de “i” klikt kan je zien waar een gratis booster inbegrepen zit

Reputatie 7
Badge +3

@babs_03 De wifi booster is inderdaad niet inbegrepen in het Flex S pack zonder de vaste lijn. Groetjes, Antonella

Reageer