Vraag

Booster 2,4 Ghz werkt niet

  • 10 April 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb een Booster (oud model), rechtstreeks aangesloten op ethernet, ik had echter geen ontvangst op 2,4 mHz. Ik heb de booster volledig gereset, de schakelaar staat op Acces Point.

Het power lampje brandt, als ik de WPS knop druk knippert het 5,0 lampje, gaat naar verloop van tijd uit maar verder gebeurt er niets, omdat deze booster op het ethernet is aangesloten denk ik dat ik niet met de bBox moet synchroniseren?

Zou de Booster kapot zijn?

Wie kan me helpen


2 reacties

@Hans_018 Heb je deze methode gevolgd → wi-fi-booster | installatie v1 | wifi-netwerk-uitbreiden-via-ethernet

als het niet lukt op die manier dan eens opnieuw proberen  nadat je slimme widfi uitgezet hebt op de bbox mss lukt het dan wel.

Slimme wifi deactiveren (One SSID deactiveren):
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
 * Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden
en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.
 

Reputatie 4
Badge +2

Thx Martin weer perfect!

Nu zien dat ik mijn printer weer verbonden krijg, daar was het probleem mee begonnen.

Reageer