Sinds enkele dagen krijg ik de pagina “ht192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect” als we een (onbeveiligde) link willen volgen…
De pagina blijft dan maar laden, maar het lukt uiteindelijk niet...
Ter informatie,
Ik had dat twee dagen geleden ook met een bepaalde browser, met een andere browser ging het wel.
Sinds enkele dagen krijg ik de pagina “ht192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect” als we een (onbeveiligde) link willen volgen…
De pagina blijft dan maar laden, maar het lukt uiteindelijk niet...
probeer eens met http://mymodem
Ja, gisteren nog…
probleem is ook browser onafhankelijk en op verschillende PC’s...
als ik dit voor heb in Edge browser en druk nog eens op CTRL+R dan lukt het wel soms na de derde keer.
anders probeer eens in je browser om een nieuw privé venster te openen met de toetscombinaties
CTRL+SHIHT+N of respectievelijk CTRL+SHIHT+P afhankelijk van welke browser je gebruikt en probeer dan nog eens
Sinds enkele dagen krijg ik de pagina “ht192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect” als we een (onbeveiligde) link willen volgen…
De pagina blijft dan maar laden, maar het lukt uiteindelijk niet...
probeer eens met http://mymodem
Nee, ook geen verbinding mee te maken...
anders probeer eens in je browser om een nieuw privé venster te openen met de toetscombinaties
CTRL+SHIFT+N of respectievelijk CTRL+SHIFT+P afhankelijk van welke browser je gebruikt en probeer dan nog eens
anders probeer eens in je browser om een nieuw privé venster te openen met de toetscombinaties
CTRL+SHIFT+N of respectievelijk CTRL+SHIFT+P afhankelijk van welke browser je gebruikt en probeer dan nog eens
Nee… ook in een privé venster lukt het niet…
Ik probeer met de site www.irishof.be de website van onze school
Als ik die site probeer te bereiken via Google… dan lukt het wel… Maar niet door hem rechtstreeks in te typen...
Dat lijkt dan toch de sleutel tot succes…
Raar, want hadden dat gisteren ook al geprobeerd…
Soit, het is in orde!
Hartelijk dank!
graag gedaan en blij te horen dat het hiermee opgelost is
heb dit dus recent nu ook, sinds kort, onbekende reden, voor slechts enkele sites.
Waarom en Wat is de fix ? Herstart BBOX helpt wel. Bizar toch hé.
grts
heb je al geprobeerd door de bbox te herstarten door 5 sec de stroom te onderbreken of anders door de bbox eens te resetten > klik hier
dank zij de herstart van de BBOX was het opgelost, géén “” 192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect “” meer, grts
Even laten weten dat dit probleem 2 jaar later zich blijkbaar nog altijd kan voordoen. Niet goed.
Jazeker. Geen idee waarom de bbox beslist om in een redirect loop te gaan, maar het was beter na een cold (re)boot.
Eerder op de dag was het internet even uitgevallen (tijdens een live chat voor support van een defect apparaat dan nog, maar goed, kan gebeuren) en daarna is het probleem begonnen.
Ik had het met meerdere browsers, en was enkel met de draad verbonden. Na het herstarten had ik nog een redirect loop als ik naar het ip van de bbox navigeerde, maar dat deed zich niet voor als ik expliciet https:// prefixte.
Is het dan omdat de bbox probeert (en miserabel faalt) mij naar https te redirecten? Of is het misschien omdat de bbox een identiteitscrisis heeft en probeert captive portal te spelen?
Tot slot kan ik nog meegeven hoe de interceptie van de bbox er uit zag:
~❯ curl http://cdn.staatsbladmonitor.be/2022pdf/2022-20067274.pdf
<html><head><script language="javascript">
window.location.href="http://192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect"
//intercepted: cdn.staatsbladmonitor.be/2022pdf/2022-20067274.pdf
</script></head></html>
Sinds enkele dagen hebben wij hetzelfde probleem. Al alles geprobeerd. Meerdere keren bovenstaande tips toegepast. Niets helpt. Doet zich voor op alle toestellen en met alle browsers. Kan er iemand helpen aub want het is een zeer vervelend probleem. Problemen begonnen nadat internet plots enkele minuten uitgevallen is.
Ik kan niet inloggen op mijn router, met ip adres krijg steeds de melding: deze site is niet beschikbaar. Wij hebben de nieuwe b-box v4?
Op de internetbox (“Bbox4”) kunt u enkel via uw account MyProximus (en niet meer zoals bij de Bbox3(v+) via 192.168.1.1)
Voer eventueel een hard reset van uw internetbox uit indien u niet meer op het internet kunt en herstaart eventueel uw fibermodem (indien u een fiberaansluiting zou hebben)
Reset je b-box/Internet box | Proximus
herstart Proximus fibermodem - Bing video
Ik moet de ghz van de router van 5ghz naar 2.4ghz kunnen veranderen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.