Beantwoord

Bepaalde sites niet bereikbaar: 192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect

• 8 april 2020
  • 15 reacties
  • 1476 Bekeken

Sinds enkele dagen krijg ik de pagina “ht192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect” als we een (onbeveiligde) link willen volgen…

De pagina blijft dan maar laden, maar het lukt uiteindelijk niet...

icon

Beste antwoord door Martin 8 april 2020, 10:08

@hermanvercammen  herstart eens je bbox door zijn netspanning 10 sec te onderbreken.

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@hermanvercammen Heb je de modem al eens herstart door de on-off schakelaar van de modem uit te schakelen en na 10 seconden opnieuw in te schakelen?

Reputatie 5
Badge +2

Ter informatie,

Ik had dat twee dagen geleden ook met een bepaalde browser, met een andere browser ging het wel.

Sinds enkele dagen krijg ik de pagina “ht192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect” als we een (onbeveiligde) link willen volgen…

probeer eens met http://mymodem 

Ja, gisteren nog… 

probleem is ook browser onafhankelijk en op verschillende PC’s...

als ik dit voor heb in Edge browser en druk nog eens op CTRL+R dan lukt het wel soms na de derde keer.

anders probeer eens in je browser om een nieuw privé venster te openen met de toetscombinaties 

CTRL+SHIHT+N of respectievelijk CTRL+SHIHT+P afhankelijk van welke browser je gebruikt en probeer dan nog eens 

probeer eens met http://mymodem 

Nee, ook geen verbinding mee te maken...

@hermanvercammen als ik dit voor heb in Edge browser en druk nog eens op CTRL+R dan lukt het wel soms na de derde keer.

anders probeer eens in je browser om een nieuw privé venster te openen met de toetscombinaties 

CTRL+SHIFT+N of respectievelijk CTRL+SHIFT+P afhankelijk van welke browser je gebruikt en probeer dan nog eens 

@hermanvercammen als ik dit voor heb in Edge browser en druk nog eens op CTRL+R dan lukt het wel soms na de derde keer.

CTRL+SHIFT+N of respectievelijk CTRL+SHIFT+P afhankelijk van welke browser je gebruikt en probeer dan nog eens 

Nee…  ook in een privé venster lukt het niet…

Ik probeer met de site www.irishof.be  de website van onze school

@hermanvercammen  herstart eens je bbox door zijn netspanning 10 sec te onderbreken.

Als ik die site probeer te bereiken via Google… dan lukt het wel…  Maar niet door hem rechtstreeks in te typen...

Dat lijkt dan toch de sleutel tot succes…

Raar, want hadden dat gisteren ook al geprobeerd…

Soit, het is in orde!

Hartelijk dank!

graag gedaan en blij te horen dat het hiermee opgelost is

heb dit dus recent nu ook, sinds kort, onbekende reden, voor slechts enkele sites.

Waarom en Wat is de fix  ?  Herstart BBOX helpt wel.  Bizar toch hé.

grts 

heb je al geprobeerd door de bbox te herstarten door 5 sec de stroom te onderbreken of anders door de bbox eens te resetten > klik hier

dank zij de herstart van de BBOX was het opgelost, géén “” 192.168.1.1/login.lp?event=ServerConnect “” meer, grts

Reageer