Vraag

belgacom.net email

  • 13 January 2022
  • 3 reacties
  • 142 Bekeken

Beste 

Ik wil mijn belgacom.net email adres toevoegen aan outlook op mijn nieuwe PC,

maar het wachtwoord is niet meer correct!

Via my proximus werkt het niet en het is bijna onmogelijk om iemand te bereiken bij proximus voor enige hulp!

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Voor dergelijke adressen kunnen enkel Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum u verder helpen 

Vermeld het betrokken e-mail adres in uw forum login profiel (vrij veld ticket), aldaar enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers; zij dienen u uiteraard u ook via uw forum login profiel te kunnen identificeren

Houdt er wel rekening mee dat reacties enige tijd (paar uren/paar dagen) kunnen uitblijven (de oudste berichten worden normaal eerst behandeld) en er op dit forum (Nl & Fr) diverse meldingen zijn m.b.t. de werking van Proximus mail (al dan niet via outlook)

Succes

@mailer Anderen ondervinden ook dit probleem niet alleen met belgacom.net maar ook bvb met skynet.be mailadressen, er zijn namelijk gekende problemen met het Proximus mailsysteem dus het zal niet zeker zijn dat de Proximus forummedewerkers dit zullen kunnen oplossen, maar dat horen we dan wel van zodra ze hier de draad opnemen.

@M_016 (de oudste berichten worden normaal eerst behandeld)

Dit is zeker niet altijd het geval want dit stel ik al jaren vast, zal ook waarschijnlijk van andere factoren afhangen die ik natuurlijk niet ken, sommige berichten worden soms direct beantwoord en anderen zelfs pas na een week bvb?

Reputatie 7
Badge +4

@mailer Kan je in je profiel het betreffende belgacom.net-adres toevoegen ? Als je daar ook je naam, adres, geboortedatum, klantennummer en 4 laatste cijfers van  het rekeningnummer dat je voor ons gebruikt in zet kunnen we het paswoord resetten. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reageer