Enig idee met al die loftrompetten over “oplossingen” waneer zal webmail terug een betrouwbaar werkinstinstument zijn ?
Momenteel weet ik niet of de mails die ik aanmaak ook verstuurd worden.
Dit is de schande voorbij !
Enig idee met al die loftrompetten over “oplossingen” waneer zal webmail terug een betrouwbaar werkinstinstument zijn ?
Momenteel weet ik niet of de mails die ik aanmaak ook verstuurd worden.
Dit is de schande voorbij !
Registreer : waarom ? Enfin, webmail werkt bij mij, thunderbird die blijft halsstarrig een paswoord vragen, invullen en daarna nada. Ik heb mijn “skynet” mail toegevoegd aan gmail, die pakt géén IMAP maar pop, ge moet wel aanduiden dat de mails op de server moeten blijven, en nog andere dingen goed bekijken en configureren en voorlopig werkt dit, maar dat is nog verre van de gewenste oplossing.
via google mails lezen is en blijft inderdaad een noodoplossing tot prox en leverancier Cisco de oplossing kunnen aanbieden
Onbegrijpelijk voor de grootste provider van het land dat dit geklungel maar blijft aanslepen, wie niet bekend is met het forum (het merendeel van de klanten) blijft in het ongewisse. Een bericht naar iedere klant dat er zich een probleem stelt is blijkbaar een utopie. Niet te vergeten dat we hier in België tot de duurste telecom tarieven behoren , het is een beschamende vaststelling dat de geboden service meer dan ondermaats is.
100 %mee eens. Een schande
Wij begrijpen jullie frustratie! Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit zo snel mogelijk in orde te krijgen.
Aangezien het niet al onze klanten treft dienen wij elke case apart te escaleren naar onze leverancier en engineers.
Dit kan via deze link.
Na maanden lang ‘geduldig’ en ‘begripvol’ op een oplossing te wachten en zelf een ‘workaround’ te zoeken, wordt de klant gedwongen een alternatieve mailbox te gebruiken. Is dit misschien de bedoeling van Proximus? Wil Proximus op deze manier de escalatie van klachten oplossen?
Na maanden lang ‘geduldig’ en ‘begripvol’ op een oplossing te wachten en zelf een ‘workaround’ te zoeken, wordt de klant gedwongen een alternatieve mailbox te gebruiken. Is dit misschien de bedoeling van Proximus? Wil Proximus op deze manier de escalatie van klachten oplossen?
Wij dwingen onze klanten nergens toe. We zijn volop bezig met de escalatie en het oplossen van het probleem.
Het duurt al maanden waarom iets actief zetten dat niet in orde is waarom niet maanden terug escaleren? Ik denk niet dat het de leverancier is die de nieuwe webmail life zette.....
Maar mijn mening is het life zetten het probleem niet maar een degelijk product afleveren dat feilloos werkt door hun leverancier is een ander paar mouwen, maar om daarover te kunnen oordelen zou je dan eerst moeten kennis hebben hoe alles in detail geregeld wordt door hun leverancier en wie wat juist moet doen, net zoals hun forum leverancier enz...
Je zet niets life dat niet helemaal uitgetest is. Hier gaat proximus zwaar in de fout, zeker als ze hun blunder op de leverancier steken
maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.
enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...
Enig idee met al die loftrompetten over “oplossingen” waneer zal webmail terug een betrouwbaar werkinstinstument zijn ?
Momenteel weet ik niet of de mails die ik aanmaak ook verstuurd worden.
Dit is de schande voorbij !
maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.
enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...
Kan er nu aub eigenlijk niemand zeggen wanneer het probleem zal opgelost zijn??
maar wie moet die testen doen en hoe is hun overeenkomst met die leverancier en kunnen de twwee mailsystemen zomaar online naast elkaar werken om te testen enz…
ik weet niet of jij meer weet hieromtrent, maar ik kan in ieder geval daar moeilijk over oordelen met hetgeen ik maar weet.
enfin ik wil er nu ook geen eindeloze discussie van maken en zou tenslotte ook niet tot een oplossing leiden van de problemen, ze moeten gewoon opgelost worden...
Dat is het hem net, ongeacht wie in fout is en waar de fout zit/
Kan je je voorstellen dat Microsoft Outlook wijzigde of google haar gmail en dan op de markt gooide zonder grondig te testen? Wanneer het dan mis loopt is het kot te klein, vermoed ik.
Al bij al ben ik op het ogenblik blij dat ik mijn belangrijke mail vooral laat toekomen op mijn werkmailadres of op mijn gmail.
inderdaad dit viel wel voor vele jaren terug maar ze zullen ook hun lesje geleerd hebben
Lesje geleerd???
Proximus pickx update is evenzeer een ramp
ik had het wel over microsoft hé, maar soit dat doet er nu ook niet toe, het enigste dat uiteindelijk telt is dat de oplossing er zo snel mogelijk komt.
Vind jij uitbesteden verstandig nadat Belgacom al eens geacht werd?
meer meer gebeurt dit overal, maar of dit verstandig is of ten goede komt van de klant daar twijfel ik sterk aan.
Ziek? Jij een slecht woord over Proximus? Komen de specialisten niet terug na het weekend? Met zo'n voorgeschiedenis zou de grootste provider van het land beter niets uitbesteden
ik zeg alleen dat er velen ook allerlei services uitbesteden, wat heeft dat te maken met slecht woord of goed woord over proximus, ik zeg trouwens dat ik er sterk aan twijfel dat dit ten goede komt voor de klant, interpreteer jij dat dan als een goed woord.
Als ik op een dag zou veel problemen ondervinden dat ik er niet meer kan mee leven dan is dit heel simpel bij mij, dan verander ik van provider, punt andere lijn.
Geloof me indien ik weg kon bij proximus was ik al lang weg !
De mail die ik net aan het aanmaken was op webmail verdween gewoon. Nergens meer te vinden.
Gelukkig spreekt Proximus over “ oplossing” Ik zie een onbetrouwbare webmail die me veel kopzorgen en ergernis bezorgt. Het “escaleren “ van het probleem valt in het weekend stil ?
Beste klanten vergeet vooral niet te betalen voor dit totaal gebrek aan service ????
Heb je dan het webformulier ingevuld en krijg je een bepaalde melding terug dan?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.