Vraag

beelden TV bevriezen enkele seconden en intenet hapert ook regelmatig

  • 19 July 2021
  • 7 reacties
  • 282 Bekeken

Sinds enkele maanden al problemen met vooral TV maar ook internet connectie. Behulpzame medewerkers aan de lijn gehad, decoder al vervangen, modem gereset en even ok voor enkele weken maar nu terug heel veel onderbrekingen op TV (decoder dan nog maar eens herstart) en ook internet (wifi) geeft regelmatig problemen terug. Kan dit nu nog de modem zijn?

installatie bestaat uit: 2 TV’s met 2 decoders (1 kabel en 1 wifi) en voorts wifi-versterkers.


7 reacties

als je decoder verbonden met kabel ook onderbrekingen vertoont kan dit inderdaad ook de bbox zijn, maar de Prox forummedewerkers kunnen ook als ze hier langskomen je lijn eens testen en ook beslissen of de bbox moet vervangen worden of dat er eventueel best een technieker moet gestuurd worden.

Reputatie 7
Badge +4

Sinds enkele maanden al problemen met vooral TV maar ook internet connectie. Behulpzame medewerkers aan de lijn gehad, decoder al vervangen, modem gereset en even ok voor enkele weken maar nu terug heel veel onderbrekingen op TV (decoder dan nog maar eens herstart) en ook internet (wifi) geeft regelmatig problemen terug. Kan dit nu nog de modem zijn?

installatie bestaat uit: 2 TV’s met 2 decoders (1 kabel en 1 wifi) en voorts wifi-versterkers.

hi geert ik heb even je lijn gecontroleerd en vind geen fouten op de lijn zelf 
je modem zal dus waarschijnlijk de schuldige zijn
als je wenst kan ik die voor je laten vervangen
je zou dan een nieuwe exemplaar opgestuurd krijgen

dat zou top zijn, wat moet ik doen om die nieuwe modem te ontvangen ?

Reputatie 7
Badge +4

dat zou top zijn

Gewoon de verdere reacties van een Proximus medewerker op dit publieke forum afwachten

Ik vrees evenwel dat dit pas vanaf donderdag het geval zal zijn

Een nieuwe Bbox wordt u door Proximus wanneer een Proximus medewerker hiervoor de nodige (magazijn)instructies geeft via Bpst aan huis bezorgd

@geertvb Dat zal pas donderdag zijn dat de prox forummedewerkers het nodige zullen doen om je er ene op te sturen en ze zullen een mail sturen met in bijvoegsel de retourlabels om de oude gratis kunnen terug te sturen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

gegevens waren ok, nu wachten op input van proximus voor vervanging modem.

Reputatie 7
Badge +5

@geertvb Je modem is omgeruild. Deze zal asap geleverd worden door Bpost.

Reageer