Vraag

b-box V3+ modem-only

  • 12 August 2022
  • 28 reacties
  • 1339 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

‘k zal het eens in het oog houden 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat onderstaande uw vraag op userbase.be is

(97) fiber vast IP Internet en PickX TV met openwrt eigen-router - Userbase

 

Voor zover mij bekend en tenzij anderen mij tegenspreken is PickxTV (zoals bv. Yeloplay bij Telenet) gewoon internetverkeer (geen decoder gebruikt) =gewoon VLAN 10 internetverkeer

 

In principe zou indien er geen verdere vertraging meer zou optreden de internetbox (mits betaling van een onetime fee) vermoedelijk na de verlofperiode ook bij bestaande klanten kunnen geïnstalleerd worden (cfr Fr-forum)

 

Voor zover mij bekend zijn er gebruikers die IPTV (decoder v7 dacht ik) werkend gekregen hebben door op de ONT een managed switch aan te sluiten waarbij op uitgang A van deze switch de eigen privé modem aangesloten werd (internet) en op uitgang B de Bbox3(v+) om de aansluiting/werking van de decoder te verzekeren (weliswaar was er hier nooit sprake van een vast public IP adres)

 

 

In principe zou indien er geen verdere vertraging meer zou optreden de internetbox (mits betaling van een onetime fee) vermoedelijk na de verlofperiode ook bij bestaande klanten kunnen geïnstalleerd worden (cfr Fr-forum)

Maar als je alle instellingen al op de bbox4 zult kunnen doen is dan weer een andere vraag?

Reageer