Een tijdje terug ontvingen we een rekening die veel lager was dan onze normale maandelijkse bedrag en we hebben toen meteen gebeld, maar er werd ons gezegd dat het klopte, dus hebben we de rekening betaald. De maand er op kregen we meldingen dat we achterliepen en of we een dubbele betaling konden doen. Weer gebeld, situatie uitgelegd en afgesproken dat we huidige rekening ineens zouden betalen en de vorige dan in delen. Dat was akkoord en hebben we op email. Allebei de betalingen zijn toen gedaan. Nu gisteren een melding in de avond gehad dat we achterliepen en als we niet betaalden we zouden worden afgesloten over 2 dagen. We lopen niet achter, hebben we bewijzen van, maar ipv 2 dagen wachten was vannacht de internet afsluiting al gedaan. Nu zijn we al heel lang aan het proberen te bellen maar niemand lijkt ons te helpen. Dit is onacceptabel. We hebben netjes betaald en worden gewoon afgesloten. Wat is dit voor een rare streek? Graag zsm hulp en aansluiting. We betalen ons niet rot voor niks.