Vraag

alles betaald en toch afgesloten

  • 18 December 2022
  • 5 reacties
  • 84 Bekeken

Een tijdje terug ontvingen we een rekening die veel lager was dan onze normale maandelijkse bedrag en we hebben toen meteen gebeld, maar er werd ons gezegd dat het klopte, dus hebben we de rekening betaald. De maand er op kregen we meldingen dat we achterliepen en of we een dubbele betaling konden doen. Weer gebeld, situatie uitgelegd en afgesproken dat we huidige rekening ineens zouden betalen en de vorige dan in delen. Dat was akkoord en hebben we op email. Allebei de betalingen zijn toen gedaan. Nu gisteren een melding in de avond gehad dat we achterliepen en als we niet betaalden we zouden worden afgesloten over 2 dagen. We lopen niet achter, hebben we bewijzen van, maar ipv 2 dagen wachten was vannacht de internet afsluiting al gedaan. Nu zijn we al heel lang aan het proberen te bellen maar niemand lijkt ons te helpen. Dit is onacceptabel. We hebben netjes betaald en worden gewoon afgesloten. Wat is dit voor een rare streek? Graag zsm hulp en aansluiting. We betalen ons niet rot voor niks. 

 

 

 

 

 

 

 


5 reacties


Ik snap je vraag niet helemaal. Een LAGERE factuur? Dubbel betalen? In delen betalen?
Misschien betaald met verkeerde referte?

Intussen tijd, helaas komen de Proximus medewerkers pas maandag terug.
In afwachting: zijn je gegevens in het forum profiel volledig, zodat de medewerkers aan de slag kunnen wanneer ze morgen terug zijn?
Ga daarvoor naar → ForumProfiel (je moet ingelogd zijn) en vul aan. Klantnummer, telefoonnummer zijn belangrijke gegevens.
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


 

@Tamaratv Ik vermoed zelfs als je belt naar 080022800 en je binnengeraakt, denk ik niet dat ze u zullen direct kunnen verder helpen aangezien de achterliggende diensten niet present zijn op een zondag, tenzij de operator de mogelijkheid zou hebben om alles te deblokkeren?

Heb je lang genoeg geprobeerd om te bellen op 080022800 want het kan soms lang duren voor het je beurt is, ik laat mijn telefoon op speaker staan terwijl ik de soep verder klaar maak 😉

Na een uur aan de lijn eindelijk iemand gesproken. Uiteindelijk bleek er een fout in de lijn. Dus niet afgesloten. Inmiddels lijkt het opgelost.

Bedankt voor de feedback en einde goed alles goed 😊

Reputatie 7
Badge +3

@Tamaratv Fijn om te horen dat alles in orde voor u is gekomen.Groetjes,Joel

Reageer