Skip to main content

Alle inkomende mails van voor 18/10/2022 zijn verdwenen . Dit zowel in de webapplicatie als op de computer (MAC), laptop (Macbook pro), Ipad. Op Iphone is er nog 1 mail van 13/10/22 waarin staat " niet gedownload van de server". Reeds 6 maal contact opgenomen en NEEN ik heb niet per toeval zo'n 2300 mails gedeleted zoals de eerste operator suggereerde, ik heb de modem af en aan gezet zoals de 2° suggereerde, ik heb het wachtwoord voor mails gewijzigd zoals een 3° zei, de 4° zag dat er een probleem was en dat de IT afdeling terug gaat bellen, wat gebeurde maar waarna de computer doorschakelt naar een niet bestaand nummer zodat de lijn wordt afgesloten, en dit tot 2 X toe. Nadien nog 2 X gebeld met telkens de belofte dat de gespecialiseerde afdeling mij hierover terug zou bellen, maar daar wacht in ondertussen ook weer 2 weken op. Enfin een hele lange lijdensweg met operatoren die wel vriendelijk zijn maar niet kunnen antwoorden en een gespecialiseerde afdeling dit WAt doet ??? ik zag dat nog mensen met dit soort problemen kampt maar ook nog geen antwoord hebben gekregen. Hopelijk leest  iemand van proximus dit en reageert..

PS : een officiële klacht indienen lijkt ook al een onmogelijke opgave bij proximus!!

Geen reactie

Reageer